پر پشت کردن مژه و مو
نوشته شده توسط : نت ویر

 

انجام گریم و میکاپ با یک سبک خاص ، مناسب ساختار بعضی از صورت ها می باشد ، و چهره را زیبا تر جلوه می دهد . اما ممکن است همان سبک خاص گریم و میکاپ مناسب صورت شما نبوده و رضایت خاطر شما را تامین نکند. تلاش دوستان درمجموعه الماس نشان بر این است که از سبک های متفاوت با سالن زیبایی عروس که تا بحال رفته اید و از خدمات آن استفاده کرده که این خود باعث ایجاد تنوع بیشتر در کار ها می شود و این امر تا کنون باعث رضایت مندی هرچه بیشتر مراجعین این مجموعه بوده است.

لیفت مژه

یکی از گزینه های خوب برای پرپشتی و تقویت مژه با مواد طبیعی(کراتین،مکمل ویتامین) لیفت مژه است در واقع لیفت مژه یعنی فر کردن، حالت دادن و رنگ با مواد هست. در این روش چون مژه از پایه فر می شود باعث می شود مژه ها بلندتر شوند. استفاده از لیفت مژه برای همه مناسب است حتی خانم های باردار و شیرده هیچ مشکلی در انجام آن ندارند.

 

اکستنشن مژه

اگر میخواهید مژه های با روش دیگری پرپشت کنید اکستنشن مژه را انتخاب کنید که به معنی کاشت مژه موقت می باشد در روش اکستنشن مژه از تارهای مو مصنوعی از جنس ابریشم یا موی انسان بصورت تک به تک به مژه طبیعی با چسب اکستنشن مژه و مواد طبیعی چسبانده می شود، با انجام اکستنشن مژه ضخامت و رنگ مژه ها تغییر می کند استفاده از این روش برای افرادی که اندازه مژه هایشان کمتر از ۳ میلی متر است پیشنهاد می شود. ماندگاری این روش حداکثر شش ماه است.

 

استفاده از موی طبیعی در اکستنشن

 

استفاده از موی طبیعی در اکستنشن توجه بیشتری را در مخاطب ایجاد می کند، قیمت این موها بالا می باشد و همچنین اکستنشن موی طبیعی مانند موی خودتان قابلیت رنگ و دکلره و هایلایت کردن و.. را شامل می شود.دوام اکستنشن با موی طبیعی بستگی به میزان رشد موی شخص از ۳ ماه تا ۶ ماه می باشد، اما هر۴۵ روز یکبار باید توسط متخصص، ترمیم انجام شود.برای تشخیص طبیعی بودن با آتش زدن چند تارمو از بوی سوختن مو میتوان متوجه شد،موهای که تارهای ضخیم دارند طبیعی نیستند.





:: بازدید از این مطلب : 1292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: