با 7 روش خانگی برای پاک کردن صورت آشنا شوید
نوشته شده توسط : نت ویر

تعرق، چربی، گرد و غبار، لوازم آرایش، چرک و باکتری‌های روی پوست صورت را نمی‌توان با شستشوی معمولی پاک کرد. برای تمیز کردن صورت از تمام این مواد مضر، به پاک کننده مناسب نیاز دارید. برای تمیز کردن پوست صورت می‌توانید از کرم‌های پاک کننده صورت استفاده کنید. کرم‌های پاک کننده در منافذ پوست نفوذ و عمیقاً پوست را تمیز می‌کنند.

بیشتر بخوانید ... آموزش آرایشگری

تمیز کردن پوست صورت با روش‌های طبیعی

1. دستمال مرطوب کودک

همه‌ی شما احتمالا در برهه‌ای از زندگی خود هر شب قبل از خواب از پدهای پاک کننده آرایش استفاده کرده‌اید. احتمالا این روش برای خیلی از افراد کارآمد است. ولی پد پاک کننده آرایش موجب خشکی پوست شما می‌شود. به‌جای آن می‌توانید از دستمال مرطوب کودک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

2. روغن نارگیل

یک بار از روغن‌ نارگیل برای پاک کردن آرایش استفاده کنید تا دیگر نتوانید دست از آن بردارید. مطمئن باشید که عاشق این روش می‌شوید. خیلی‌ها روغن نارگیل را به‌عنوان بهترین پاک کننده آرایش صورت می‌شناسند.

3. بخور صورت

بخور صورت یکی از بهترین روش های پاک کردن آرایش است.

4. روغن بچه

متخصصان زیبایی DIY مدت‌هاست که روغن بچه را به‌عنوان پاک کننده ملایم آرایش می‌شناسند. روغن بچه هم مانند روغن نارگیل می‌تواند آرایش ضدآب را راحت‌تر پاک کند. نکته‌ی مهم‌ هم این است که روغن بچه هزینه‌ی خیلی کمتری دارد.

5. شیر

لطفا به این نکته نخندید! بله، شیر می‌تواند آرایش شما را پاک کند یا حتی جای خود را به‌عنوان بهترین پاک کننده آرایش صورت شما تثبیت کند.

6. استفاده از مرطوب‌کننده صورت

این تصوری غلطی است که فقط پوست‌های خشک به مرطوب‌کننده نیاز دارند. رمز ظاهر جوان‌تر پوست، مرطوب نگه ‌داشتن آن است. حتی پوست‌های چرب هم برای تغذیه و حفظ نرمی و لطافت پوست، نیاز به مرطوب‌کننده خوب و مناسب دارند. اگر پوست چربی دارید، برای مراقبت از آن، باید از مرطوب کننده‌ مخصوص پوست چرب استفاده کنید.

7. ماسک صورت پاک‌کننده و روشن کننده

ماسک‌‌های صورت بر پایه خاک رس، یک روش عالی خانگی برای فیشیال صورت‌هایی با پوست چرب هستند. این ماسک‌ها چربی‌های اضافه پوست را از بین برده و پوستی سالم و با طراوت به شما هدیه می‌دهند. حتماً از یک ماسک صورت مخصوص پوست‌های چرب با برند خوب و معتبر استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران almasneshansalon.com مراجعه کنید.





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: