هیوندای سوناتا 2018
نوشته شده توسط : نت ویر

هیوندای سوناتا یک سدان سایز متوسط است که نخستین بار در سال 1985 معرفی و عرضه شد و در حال حاضر کره‌ای‌ها نسل هفتم سوناتا را به تولید می‌رسانند. سوناتا نخستین بار در نسل چهارم خود وارد بازار کشورمان شد و به دلیل طراحی ظاهری جذاب و امکانات فراوان، به سرعت به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید... فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو

تغییرات طراحی ظاهری هیوندای سوناتا 2018 در مقایسه با مدل اولیه چشمگیر بوده و قابل ملاحظه است. در نمای جلو، جلو پنجره کاملا عوض شده و یک تکه است و بخش زیادی از بخش جلو خودرو را به خود اختصاص داده است. ورودی‌های هوای موجود بر روی سپر و نیز چراغ‌های جلو تغییر کرده‌اند. در نمای عقب چراغ‌ها کاملا متحول شده‌اند و حتی سپر و خروجی‌های اگزوز هم شکل جدیدی دارند.

هیوندای به‌روزرسانی‌هایی را هم برای کابین در نظر گرفته و فرمان و کنسول وسط ظاهر مدرن‌تر و جذاب‌تری دارند. بخش‌های اضافی موجود بر روی فرمان حذف شده‌اند و قطعات لازم برای جانمایی کلیدهای کنترلی حفظ شده‌اند. در مورد کیفیت سواری و وضعیت صندلی‌ها هم نیازی به ارائه توضیح نیست که با یک خودرو راحت و جادار روبه‌رو هستیم.

هیوندای سوناتا 2018 امکاناتی چون سیستم‌های ترمز ABS, ESC, VSM, EBD, HAC، ایموبلایزر، ورود و استارت بدون کلید، سنسور و دوربین دنده عقب، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، تنظیم برقی صنددلی راننده در 8 و سرنشین در 6 جهت دارای حافظه، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، آینه وسط الکتروکرومیک، سانروف پانوراما، چراغ‌های جلو اتوماتیک زنون به همراه سیستم شست و شو، و موارد بسیار دیگر را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

هیوندای سوناتا 2018 به یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر مجهز شده که توانایی تولید 185 اسب بخار قدرت و 241 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک شیفت ترونیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. عملکرد این مجموعه قابل قبول است و شما را ناامید نخواهد کرد.

مهم‌ترین رقبای سوناتا، کیا اپتیما، رنو تلیسمان، هیوندای سوناتا هیبرید و تویوتا کمری هستند که هیوندای سوناتا 2018 در این بین قیمتی منطقی دارد و از نظر فنی و تجهیزات رفاهی یکی از بهترین‌هاست. البته نه در تمام موارد بلکه در ویژگی‌هایی چون کیفیت سواری و استهلاک، ژاپنی‌ها عملکرد بهتری دارند.

بیشتر بخوانید





:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: