بررسی هیوندای ix35 (توسان) 2013
نوشته شده توسط : نت ویر

هيونداي آي ايكس ٣٥ همه ویژگی های خوب هیوندای را در خود جای داده است. این مدل، انتخابی وسوسه انگیز برای دوستداران کلاس خودروهای کراس اوور به شمار می رود. در حال حاضر شرکت آسان موتور وارد کننده این خودرو به ایران است.

 ix35 نیز یکی از مدل های خوش چهره ساخت هیوندای است و خطوط بدنه آن ما را به یاد سدان های النترا و سوناتا می اندازد. از نظر فضای داخلی، توسان (ix35) نمی تواند با خودروهایی چون فورد اسکیپ، هوندا CR-V، مزدا CX-5، و تویوتا RAV-4 رقابت کند. صندلی های ردیف عقب این مدل چندان راحت نیستند، چراکه نه حرکت می کنند و نه تنظیم می شوند؛ از این رو فضای بار هیوندای ix35 نیز چندان مناسب نیست.

باید گفت که کراس اوورهای بزرگ تر، انتخاب مناسب تری برای خانواده ها خواهند بود، اگرچه کسانی که به دنبال یک کراس اوور اسپرت هستند، قطعاً از انتخاب این مدل پشیمان نخواهند شد.

بیشتر بخوانید... فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو

تیپ های هیوندای ix35

هیوندای ix35 یک شاسی بلند پنج سرنشین است و در سه تیپ GL، GLS، وLimited  تولید و عرضه می شود. تیپ GL دارای چرخ های 17 اینچی، شیشه های دودی، سیستم تهویه مطبوع، صندلی قابل تنظیم راننده، صندلی های عقب با ابعاد 40/60، سیستم صوتی تصویری دارای شش اسپیکر و سی دی پلیر، رادیوی ماهواره ای، درگاه اتصال هدفون، آیپاد و پورت USB است.

تیپ GLS نیز از چرخ های 17 اینچی بهره می برد با این تفاوت که رینگ های آن آلیاژی هستند. از دیگر امکانات این تیپ می توان به سیستم تعلیق اصلاح شده، باربند، گرم  کن آینه بغل، چراغ های اتوماتیک جلو، چراغ مه شکن، کروز کنترل، فرمان تلسکوپی چرمی، صندلی های جلوی دارای گرم کن و بلوتوث اشاره کرد.

تیپ Limited مجهز به چرخ های 18 اینچی و آلیاژی است. برای این تیپ خاص برف پاک کن های ضد یخ، ورود و استارت بدون کلید، کنترل آب و هوای اتوماتیک دوگانه، صندلی راننده دارای شش حالت مختلف، روکش چرم و آینه الکتروکرومیک در نظر گرفته شده است. البته در کنار این امکانات یک بسته سفارشی نیز وجود دارد که شامل سانروف پانورامیک، سیستم مسیریاب لمسی، دوربین دنده عقب و سیستم صوتی دارای هفت اسپیکر می شود.

مطالعه بیشتر





:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: