راهنمای خرید واترپمپ
نوشته شده توسط : نت ویر

برای اینکه در روزهای گرم تابستان داخل ماشینتان خنک بمانید، موتور شما باید جریان مستقیمی از مایع خنک کننده را از رادیاتور در سراسر موتور تأمین کند. پمپ آب یا واترپمپ مهمترین جزء این جریان سازی و مسئول حفظ این جریان است. در این مقاله به طور خلاصه درباره واترپمپ خواهید خواند و با علائمی که نشان میدهد زمان تعویض و خرید واترپمپ رسیده است آشنا خواهید شد. این محتوا را از استارپارتس فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو و مرکز فروش لوازم یدکی هیوندای و کیا میخوانید.

واترپمپ و وظیف آن

هنگامی که واترپمپ به درستی کار کند، ماشین شما دمای عملیاتی مطلوبی دارد و آن را حفظ می کند و به طور کلی حال و روز ماشین شما بهتر خواهد بود. اما اگر پمپ آب خراب شود یا شروع به فرسودگی کند، میتواند منجر به خرابی کامل موتور شود. به خاطر اهمیت این موضوع، ما در این مقاله به  علائم هشداردهنده خرابی واترپمپ میپردازیم و از آنجا که ما محصولات و لوازم یدکی هیوندای و قطعات کیا را به مشتریان خودمان ارائه میدهیم تاکید اصلی ما روی محصولات کیا و هیوندای است. این مقاله به صورت اختصاصی به واترپمپ آوانته میپردازد اما خواندن مقاله برای همه کسانی که ماشین دارند توصیه میشود.

با وجود ماندگاری بالا اما واترپمپ هم خراب میشود

اگرچه واترپمپ در اکثر اتومبیل های مدرن مانند خودروهای هیوندای و کیا عمر طلانی دارد اما این به معنی مصونیت این قطعه از فرسودگی و نابودی نیست. مانند هر دستگاه مکانیکی دیگری، خرابی واترپمپ ها نیز علائم هشداردهنده ای دارد که مشخص میکند آیا این قطعه نیاز به تعویض دارد یا نه. چنانچه خودرو شما هر کدام از علائم زیر را داشته باشد باید به فک تعویض واترپمپ آن باشید و این موقع ها  است که پیدا کردن یک مرکز حرفه ای خرید واترپمپ آوانته (مانند استارپارتس) برای شما به یک مساله حیاتی تبدیل میشود.

  1. نشت مایع خنک کننده در قسمت جلوی اتومبیل
  2. شل شدن پولی واترپمپ و صدا دادن آن
  3. گرم شدن بیش از حد موتور ماشین
  4. بلند شدن بخار از رادیاتور

بیشتر بخوانید





:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: