رونمایی های ماشین های 2021 کیا
نوشته شده توسط : نت ویر

با ما همراه باشید تا باهم یک بررسی کلی از جذاب ترین قسمت های رونمایی سال 2021 کیا انجام دهیم. با فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارتس همراه باشید.

کیا K5 (اپتیما) 2021

از دیگر ماشین های 2021 کیا ، میتوان به اپتیما اشاره داشت. کیا اپتیما سال هاست که یکی از پرچمداران سدان های اقتصادی خانواده هستند. در طی سال های متعدد، کیا با هر سری که این ماشین را تغییر داده است ، آنرا بهتر کرده و از اشتباهات خود در طی این 20 سال استفاده کرده تا ماشینی بسازد تا بتواند با تویوتا کمری و هوندا آکورد رقابت کند. اما امسال، کیا در حرکتی غیر منتظره، کیا اپتیما را از رده خارج کرده و  K5 را به جای آن معرفی کرده؛ اما آنطور که به نظر میرسد،K5 همان اپتیما است و صرفا نام آن از اپتیما به K5 تغییر کرده است. کیا K5  2021 از طراحی اسپورت بک بهره برده است.

طراحی اسپورت بک

حالا شاید بپرسید طراحی اسپورت بک چیست. اسپورت بک به نوعی از طراحی ماشین میگویند که فضای داخلی و راحت یک سدان، پشت کوتاه شده یک ماشین کوپه و حالت شیشه عقب ممتد صندوق عقب ماشین های هاچبک را داشته باشد. این رو هم در نظر داشته باشید که طراحی اسپورت بک در واقع سدانی است که حالت خشن تر و آیرودینامیک تری به خود گرفته است و در بهره اول کمپانی بی ام و بود که این نوع طراحی را مد کرد. کیا با عوض کردن طراحی این ماشین در سال جدید، قصد دارد تا نشان دهد که k5 جدید، بیشتر بر روی تجربه رانندگی تمرکز کرده و برخلاف سالهای دیگر تمرکز کامل بر روی ماشین خانوادگی بودن آن نیست. البته این به این معنی نیست که K5 جدید دیگر ماشین خانواده مناسبی محسوب نمیشود و صرفا به این معنی است که کیا بر روی تجربه رانندگی این ماشین زمان بیشتری نسبت به سال های پیش صرف کرده. در تصویر زیر میتوانید مشاهده کنید که پشت مدل جدید  K5به چه صورت است.

کیا سورنتو 2021

اگر 1 دهه پیش به ماشین های کیا نگاه میکردین، در رده ماشین های شاسی بلند، تنها یک ماشین داشت که آن هم اسپورتج بود، اما همان اسپورتج هم خیلی ماشین قدرت مندی نبود و صرفا طراحیش برای زمان خودش جذاب بود. اما 10 سال که به جلو آمدیم میبینیم که در سال 2020 کیا دارای بیش از 6 نوع ماشین کراس اور و شاسی بلند است که هر کدام در رده خود حرفی برای گفتن دارند. دیگر ماشین 2021 کیا که در باره ی آن بیشتر خواهیم دانست، کیا سورنتو 2021 است.

 بیشتر بخوانید... قطعات کیا





:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: