معایب هیوندای ولستر
نوشته شده توسط : نت ویر

هیوندای ولوستر یکی از خودروهای اسپرت بازار ایران است که به واسطه ی طراحی متفاوتش معروف شده است. این خودرو در سال ۲۰۱۲ وارد سبد خودرویی هیوندای شد اما ۲ سال طول کشید تا به ایران برسد. از همان اول حضورش در بازار طرفداران و منتقدانی داشت و امروز در فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرواستارپارتس  می خواهیم به بررسی معایب هیوندای ولوستر بپردازیم.

طراحی عجیب و متفاوت ولوستر

هیوندای ولوستر در نگاه اول یک خودروی کوپه به نظر می آِید. اما نزدیک تر که  می شویم می بینیم در سمت راست خودرو یک درب مخفی وجود دارد که شکل مخفی شدن آن شبیه درب FJ کروزر است. ولی در سمت چپ درب عقبی دیده نمی شود و خودرو ۳ درب است! این طراحی در کمتر مدلی دیده میشد.

شتاب و کشش کم تر از حد انتظار

بیشتر کسانی که سراغ ولوستر می روند با توجه به ظاهر اسپرت آن انتظار یک سواری و شتاب خوب را از آن دارند. اما باید بگوییم ولوستر در این قسمت نا امیدتان می کند!

قدرت ۱۳۸ اسب بخار برای یک خودروی اسپرت مثل ولوستر واقعا کم است و کمبود آن در سبقت گیری ها و شتاب گیری ها واقعا حس می شود.

فضای داخلی ولوستر، کوچک و عذاب آور

وقتی که در جایگاه  راننده می نشینیم بنظر همه چیز خوب می آید. پاها راحت هستند و با زیر فرمان تماسی ندارند. از طرفی فضای سر هم خوب است. اما وقتی یادتان می آید در کارت خودرو عبارت ۴ نفره نوشته شده و به قسمت عقب نگاه می کنید بار دیگر نا امید می شوید. قسمت عقب خودرو عملا مناسب دو کودک است.

کمبود قطعات فنی و لوازم جانبی

یادتان باشد اگر خودرویی می خرید که تازگی وارد بازار شده و موتور آن فقط مختص همان مدل است بعد ها در تامین قطعه به مشکل بر خواهید خورد. برایتان مثالی می زنم: "موتور ۶ سیلندر ۲.۷ لیتری هیوندای معروف به لامبادا روی سانتافه، سوناتا NF، اسپورتیج، توسان و تیبورن (کوپه) نصب شده بود و از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ در بازار ایران وجود داشتند. همیچین خودرو هایی هیچ وقت مشکل تامین قطعات هیوندای نخواهند داشت" اما خودرو های مثل ولوستر که علاوه بر تازه وارد بودن موتور کمیابی هم دارند در تامین قطعات چه فنی و چه ظاهری به مشکل بر می خورند.

بیشتر بخوانید... سنسور اكسيژن هیوندای





:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: