قیمت لمینت دندان
نوشته شده توسط : نت ویر

قیمت لمینت دندان چقدر است؟ قیمت لمینت دندان وابسته به چه مواردی است؟ راه کارهای کاهش قیمت لمینت دندان چیست؟ لمینت های دندان، یک ابزار زیبایی است که ظاهر دندان‌های فرد را تغییر می‌دهد. لمینت دندان به بهبود رنگ کمک کرده و فرم طبیعی دندان را ایجاد می‌کنند. همچنین شکاف‌ها را کاهش می‌دهند و تراشه‌ها و سایر آسیب‌های جزئی دندان‌ها را پنهان می‌کنند.

لمینت دندان هم ازنظر هزینه و هم ازنظر دوام می‌توانند متغیر باشند. روکش‌های چینی عموماً قوی‌تر و ماندگارتر هستند، اما قیمت آن‌ها بسیار بالاتر است، روکش‌های کامپوزیت مقرون‌به‌صرفه تر هستند اما دوام چندانی ندارد و ممکن است راحت‌تر شکسته شود.

روکش‌های دندانپزشکی یک‌راه حل مناسب برای حل مشکلات زیبایی دندان است. شخصی که قصد انجام کارهای زیبایی دندان را دارد باید شرایط خود را با دندانپزشک ترمیمی خوب در میان بگذارد.

روکش‌ها همچون روکش های تمام سرامیک  اغلب تحت پوشش بیمه نیستند، زیرا یک نوع عمل زیبایی محسوب می‌شوند. ونیر های برای هر دندان حدود 700 تا 2 میلیون تومان هزینه‌دارند و بین 5 تا 7 سال دوام‌دارند. در طولانی‌مدت، روکش‌های سنتی اغلب مقرون‌به‌صرفه ترین گزینه هستند. همچنین روکش‌های کامپوزیتی بسیار مقرون‌به‌صرفه تر از روکش‌های سرامیکی هستند.

لازم به ذکر است، هزینه‌های نام‌برده فقط برای تخمین هزینه برای شما بوده و ممکن است در بعضی مطب‌ها، هزینه‌هایی به‌مراتب بالاتر تا سقف 6 میلیون تومان برای هر واحد دندان طلب کنند.

همچنین لمینت دندان هزینه‌های دیگری را به همراه دارد. هزینه‌هایی چون روکش‌های موقت، هزینه ویزیت‌های متعدد، تراش دندان‌ها تا آماده شدن روکش‌ها، استفاده از روکش موقت و … هزینه‌های جانبی لمینت دندان است که باید آن‌ها را مدنظر داشت.

هزینه روکش شما به عواملی ازجمله نوع روکش انتخابی شما، شهرت دندان‌پزشک شما و تخصص دندان‌پزشک بستگی دارد.

طبق هزینه‌های دندانپزشکی در شهر تهران، فرد انتظار دارد که برای هر دندان بین 500 تا 2 میلیون تومان بپردازد.

برآورد هزینه‌ها تقریبی است و بر اساس موارد زیر متفاوت است

  • نوع روکش
  • مقدار آماده‌سازی لازم قبل از عمل
  • موقعیت جغرافیایی یک شخص

بیشتر بخوانید... بستن فاصله بین دندان ها





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: