بررسی هیوندای النترا
نوشته شده توسط : نت ویر

هیوندای النترا 2018 توسط کرمان موتور در ابتدا به صورت وارداتی به بازار کشورمان عرض شد و پس از آن وارد خط تولید کرمان موتور شد و به صورت مونتاژ هم به دست خریداران رسید. النترا2018 نسل جدید از لحاظ ظاهری شباهت های زیادی به نسل جدید هیوندای سوناتا دارد و از لحاظ فنی بسیار شبیه به سراتو نسل جدید می باشد.

هیوندای النترا 2018 در بازار در دو مدل مونتاژی و وارداتی موجود است که تفاوت‌هایی بین آنها وجود دارد. به عنوان مثال سیستم صوتی موجود در نسخه وارداتی حرفه‌ای است و در مدل مونتاژی خبری از آن نیست. اما نکته مهم کیفیت بالای هر دو مدل است که ارزش خرید هرکدام را بالا می‌برد.

النترا 2018 یکی از بهترین خودروهای حاضر در کلاس خود و در بازه قیمتی مشخص است که با طراحی و کیفیت خوب و نیز بازار خرید و فروش عالی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید به شمار می‌رود.

نکات مثبت هیوندای النترا

ظاهر جذاب و لوکس، هندلینگ و سواری خوب، تجهیزات ایمنی و رفاهی کامل، کوپل شدن خوب موتور و گیربکس، پر بازده بودن پیشرانه، فضای جادار کابین، بیشتر بودن المان های لوکس به کار رفته در این ماشین نسبت به رقیبان.

نکات منفی هیوندای النترا

کشش کمتر از ماشین های هم کلاس خود، لخت بودن پیشرانه در شتابگیری ناگهانی، شباهت ظاهری بیش از حد به هیوندای سوناتا.

امنیت هیوندای النترا

هیوندای النترا 2017 با گرفتن بالاترین امتیازات ایمنی از اروپا از بالاترین سطح ایمنی برخودار است.

هیوندای النترا

از نظر فرمان پذیری و تقسیم وزن هم هیوندای النترا 2018 نسبت به مدل پیشین بهبودهای زیادی داشته است و اکنون در عبور از پیچ ها یا انجام مانورهای سنگین به خوبی از فرامین راننده ماشین پیروی میکند. و به طور کامل در هر شرایطی هیوندای النترا جدید یک ماشین رام شده زیر دست راننده بوده که به راننده ماشین اطمینان انجام هر گونه حرکت را میدهد. در کل هیوندای الانترا یک ماشین کره ای جذاب و خوشتیپ است؛ که نکات مثبت زیادی دارد و بزرگ ترین نقطه قوت النترا 2018 هم بازار فروش خوب و طراحی زیبای آن است؛ که تقریبا می‌توان آن را نکته ای مشترک در همه مدل های این ماشین دانست.

باتوجه به حساسیت بالای موتور هیوندای النترا 2018، بهتر است همواره از بنزین باکیفیت برای آن استفاده کنید و حتما از مکمل‌های اصل برای آن استفاده نمایید.





:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: