هیوندای قصد دارد از طراحی های منحصر به فرد آلفارومو استفاده کند
نوشته شده توسط : نت ویر

هیوندای نسبت به آلفا رومو، این ماموریتی است که ما میخواهیم به دست آوریم. “ این کلمات از معاون رئیس جمهور برای طراحی هیوندای، Sangyup لی آمده است.

با ما همراه باشید... فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو

لی در مصاحبه با خودرو نیوز، مأموریت نام تجاری را برای بهبود طراحی آن برای خودروهای آینده خود بیان کرد و خواستار آن شد که بیانگر و عاطفی تر باشد که با طراحی منحصر به فردی از هیوندای وارد عمل شود.
آثار قبلی او شامل  Chevrolet Camaro و C6 Corvette Stingray و  EXP 10 Speed 6 بنتلی است.

لی می گوید: برای جلوگیری از نگاه “خانواده” در وسایل نقلیه، هدف اصلی Hyundai است. در حال حاضر، خودروسازان یک طراحی بسیاد دقیقی را در مجموعه خود به کار می گیرند، به این معنی که خودروهای هیوندای دارای چهره های مشابه هستند، که چیزی است که مارک های با حجم بالا واقعا در آن قرار دارند. اما برای لی، این باید متوقف شود و او می خواهد هر یک از خودرو هیوندای شخصیت خود را داشته باشد. هیوندای قصد دارد از طراحی های منحصر به فرد آلفارومو استفاده کند.

بیشتر بخوانید... لوازم یدکی هیوندای

مشبک آبشار هنوز هم وجود دارد، اما تفاسیر مختلفی در هر خودرو دارد. او به مانند قطعات شطرنجی که در آن پادشاه، ملکه،  و دیگر نقاشی ها از یکدیگر متفاوت است، به نظر می رسد، اما در نهایت باز هم به عنوان یک تیم کار میکنند.

طراحی آینده هیوندای از طریق لو فید روژ آغاز شد – یک مفهوم که در ژنو موتور نمایش در اوایل سال جاری نشان داده شد. ایده اصلی این است که sportiness  است که تقریبا به هماهنگی بین نسبت، معماری، یک ظاهرخاص طراحی شده و فن آوری ترجمه می شود.

هنگامی که از الهامش برای موضوع تمایل به تناسب تنفس خواسته شد، لی  آلفا رومئو و مازراتی و اتومبیل های ایتالیایی را “واقعا شگفت انگیز” می داند، به نظر وی حتی مارک های آلمانی نیز الهام می گیرند.

مارک های با حجم بالا و ارزش این جنبش را در زبان طراحی خود ندارند. لی می داند که هیوندای قبلا به عنوان یک برند ارزش شناخته شده است؛ او می خواهد نام تجاری را برای طراحی و ارزش در آینده شناخته شود.

هیوندای توسان





:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: