تصاویر هیوندای توسان 2021 لو رفت
نوشته شده توسط : نت ویر

بلاخره انتظارها به سر آمد و نخستین تصاویر خودرو شیک و مدرن هیوندای یعنی نسخه 2021 توسان در اینترنت به اشتراک گذاشته شد. این تصاویر به صورت رسمی از طرف هیوندای به نمایش در آمد و اکنون باید منتظر رونمایی رسمی و نمایشگاهی آن باشیم.

خرید قطعات مدل هایی پیش تر توسان

اگر صاحب مدل های حال حاظر و پیشین هیوندای توسان هستید میتوانید با انتخاب مدل ماشین خود وارد صفحه قطعات و لوازم یدکی آن شده و اقدام به خرید آن ها کنید. نمونه هایی از این لوازم یدکی در بخش بعهدی درج شده است.

توسان 2017

توسان 2016

با رقیبان سرسخت توسن 2021 آشنا شوید

هیوندای هنوز چیزی از رقبای  این ماشین نگفته اما ظاهرا با توجه به مدرن بودن و تغییرات اساسی در طراحی ماشین، توسان 2021 باید با ماشین های مدرن همر دره خود یعنی 4 کراس اوور  زیر در بازارهای جهانی رقابت کند.

طراحی کاملا جدید توسان

همانطور که در بخش های قبلی نیز اشاره شد، طراحی توسان جدید کاملا متفاوت و به روز تر شده است. و این نشان دهنده تغییر دیدگاه طراحان کمپانی هیوندای است. بدنه این ماشین کمی برجسته تر و همچنین دارای خطوط نسبتا تیزتر است.

با نگاه به بخش قدامی و جلویی ماشین متوجه میشویم که یک جلوپنجره بزرگتر دارد و طراحی  آن به نوعی الماس گونه است. این طراحی مانند جلوپنجره ماشین هایی نظیر آزرا 2021 است.

اگر بخواهیم دو سوی جلوپنجره ماشین را بررسی کنیم، باید به چراغ های ماشین در بخش قدام اشاره کنیم، جایی که چراغ ها با کمک فناوری ایل ای دی با ظاهری یکدست، هارمونیک و خاص و هماهنگ با الگوی جلو پنجره توسان طراحی و اجرا شده اند. همه این ها باعث شده که نمای جلوی ماشین جذاب و خشن باشد که این باعث دلبری بیشتر ماشین میشود.

مشخصات فنی توسان 2021

البته که تصاویر و عکس های توسان 2021 هنوز چیزی درباره مشخصات فنی ماشین در اختیار ما قرار نداده است. ما تنها میدانیم که خود شرکت هیوندای اعلام کرده این کراس اوردر مدل های مختلفی به بازار عرضه میشود. برای مثال نسخه  هیبریدی یکی از این مدل ها خواهد بود.

لوازم یدکی و قطعات توسان را از کجا بخریم؟

فرقی نمیکند که شما مدل های جدید هیوندای را خریداری کنید و یا اینکه از مدل های قدیمی تر آن برخوردار باشید. در هر  صورت شما یک زمانی به تعویض قطعات و لوزام یدکی هیوندای توسان نیاز پیدا مکنید. اگر به این لحظه رسیده اید میتوانید برای تعویض و خرید قطعات توسان خود با ما در فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارتس تماس بگیرید.





:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: