لمینت دندان ارزان
نوشته شده توسط : نت ویر

با این وجود که تبلیغات گسترده ای برای لمینت دندن ارزان انجام می شود ولی باید بدانید لمینت ‌دندانی که کیفیت مطلوبی داشته باشد به هیچ عنوان ارزان نیست و برای هر دندان حداقل تا ۳ میلیون تومان هزینه بر می دارد.

لمینت دندان چیست ؟

لمینت دندان یکی از روش های نوین دندان پزشکی است که می تواند مشکلات زیادی را که از لحاظ ظاهری برای دندان اتفاق می‌افتد حل کند. همچنین تاثیر بسیار زیادی برای زیباتر شدن لبخند و بالا رفتن اعتماد به نفس فرد می گذارد.
لمینت دندان ارزان نیست و نسبت به مرکز دندانپزشکی که از آن استفاده می‌کنید می‌تواند قیمتش متفاوت باشد.

 انواع لمینت دندان

  • لمینت سرامیکی
  • لمینت کامپوزیت

 آیا لمینت دندان می تواند دندان ها را از بین ببرد؟

پاسخ این سوال که اکثر افراد با آن مواجه می شوند این است که مسلماً اگر متخصص دندانپزشک شما در کنار تخصص دندانپزشکی، تخصص مربوط به زیبایی دندان را هم داشته باشد و همچنین دارای تجربه کافی باشد به هیچ وجه دندان های طبیعی شما آسیب نمی بیند. اما اگر غیر از این باشد و دندانپزشک شما تازه کار بوده و همچنین تخصص زیبایی دندان را نداشته باشد به هیچ عنوان نباید این کار را انجام دهد چون این کار بسیار حساس بوده و اگر به درستی انجام نشود باعث آسیب زدن به دندان اصلی می شود.

آیا لمینت دندان ضرری هم دارد؟

یکی از بهترین متخصص ترمیمی و زیبایی برجسته کانادایی در این زمینه اعلام کرده است لمینت کردن دندان می‌تواند برای فرد مضر باشد مخصوصاً برای افرادی که جوان هستند و دندان های سالمی دارند. او گفته است ممکن است در بعضی موارد پس از از انجام لمینت دندان تا ۳۰ درصد از دندان از بین برود. همچنین طی مطالعات انجام شده مشخص شده که ۵۰ درصد لمینت ها بعد از مدت کوتاهی یا جابجا شده اند و یا به دلایلی نیاز به درمان مجدد دارند. همچنین برخی از دندانپزشکان برای نوجوانان یا بزرگسالانی که جوان می باشند و حتی میانسال ها که دندان های سالم دارند، لمینت دندان را توصیه نمی کنند. البته در صورتی که این کار فقط برای سفید تر شدن دندان ها انجام شود.





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: