لمینت دندان بدون تراش؟
نوشته شده توسط : نت ویر

به دلایل مختلفی ممکن است دندان ها با فاصله بسیار زیاد از هم رشد کنند و یا به حدی به هم نزدیک باشند که روی هم سوار شده باشند. اگر روی دندان ها به دلیل جنس آنها لک وجود داشته باشد و یا رنگ جنس آنها به زردی بزند و یا دندانها حین بیرون آمدن از لثه به مرور به صورت کوتاه و بلند رشد کنند، باعث می شوند که زیبایی دهان و دندان مخصوصاً در حین لبخند زدن از بین برود و ظاهر جذابی نداشته باشد.

برای رفع مواردی که گفته شد لمینت دندان به کار می آید. لمینت دندان توسط دندانپزشک ترمیمی خوب صورت می گیرد. لمینت دندان دارای انواع مختلفی است که شامل لمینت سرامیکی و کامپوزیتی می شود و هرکدام مزایا و معایب خود را دارند و همچنین روش کار گذاشتن آن ها هم روی دندان با هم تفاوت دارد.

آیا لمینت فقط جنبه درمانی دارد؟

لمینت دندان در کنار درمان مشکلات دندانی، به زیبایی ظاهری دندان ها کم کمک می کند. مطمئنا وقتی دندان های شما زیبا و ردیف و درخشان باشند، لبخند زیبا و جذابی (طرح لبخند) خواهید داشت که همین باعث می شود اعتماد به نفس شما بالاتر برود.

لمینت دندان در بیشتر موارد به جز مورد فاصله داشتن بیش از حد بین دو دندان باید تراش بخورد و لمینت روی دندان قرار بگیرد همچنین برای اینکه ظاهر دندان هایی که روی هم سوار شدند یا خیلی به هم خیلی چسبیده اند ترمیم شود باید لمینت دندان با تراش انجام شود.

آیا لمینت دندان با تراش فقط برای سفید شدن دندان به کار می‌آید؟

مطمئناً یکی از واقعیت هایی که در سال‌های اخیر با آن روبرو شده ایم این است که اکثر افراد فقط برای سفید کردن دندان هایشان به روش لمینت دندان روی می آورند. برای این افراد اگر فرم دندان هایشان مناسب باشد و از نظر ظاهری مشکلی نداشته باشد و فقط مشکل آن رنگ دندان هایشان باشد به جای لمینت کردن، سفید کردن دندان توصیه می‌شود. به این دلیل که لمینت دندان با تراش،  بیشتر به منظور درمان انجام می شود و در کنار آن کار زیبایی را هم انجام می دهد. اما صرفا به قصد زیبایی صورت نمی گیرد.

بنابراین می‌توان با توضیحاتی که ارائه کرد گفت لمینت دندان با تراش درمانهای مختلفی را شامل می‌شود که کمترین درصد آن ها فقط به سفید کردن دندان ختم می شود.

 روکش های تمام سرامیک





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: