5 ماسک‌ سفیده تخم مرغ برای پوست صورت
نوشته شده توسط : نت ویر

پروتئین‌های تخم مرغ می‌توانند به حفظ حالت ارتجاعی پوست کمک کنند. یک تخم مرغ حاوی 69 پروتئین متفاوت است که همگی آن‌ها خاصیت جادویی در از میان بردن خطوط چین و چروک داشته و خطوط عمیق را موقتاً محو می‌کنند. سفیده‌ی تخم مرغ سرشار از کلاژن و ویتامین A است. این موضوع بدین معنی است که داروی حاوی سفیده‌ی تخم مرغ می‌تواند به ما در درمان مشکلات زیر کمک کند. با بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید.

  • آکنه‌ی روزاسه 
  • منافذ بزرگ پوست
  • آکنه
  • جوش‌های دیگر

1. ماسک سفیده‌ی تخم مرغ برای داشتن پوستی درخشان

اگر یک بار در روز از این ماسک تخم مرغ استفاده کنید، باعث درخشندگی پوست شده و همیشه نتایج خوبی برایتان به همراه خواهد داشت. تهیه‌ی این ماسک صورت بسیار ساده و آسان بوده، مواد مغذی را کاملاً به پوست رسانده و باعث روشن شدن پوست صورت می‌شود. تهیه‌ی این ماسک پوست صورت فقط چند دقیقه زمان برده و نتایجش را پس از 15 الی 20 دقیقه خواهید دید.

2. ماسک سفیده‌ی تخم مرغ و لیمو برای پوست چرب

اگر احساس کنم که پوستم کمی چرب شده یا جوش زده است، از این ماسک صورت استفاده می‌کنم. این ماسک تنها از دو ماده تشکیل شده و تهیه و مصرف آن بسیار آسان است. این ماسک، پوست صورت را سفت کرده، منافذ باز پوست صورت را کاهش داده و رنگ پوست را بهبود می‌بخشد.

3. ماسک سفیده‌ی تخم مرغ و آووکادو برای پوست‌های خشک

راز پشت این ماسک، ترکیب آووکادو و سفیده‌ی تخم مرغ است. باید بدانید که روغن آووکادو مرطوب کننده‌ی فوق العاده‌ای بوده، به از بین بردن خطوط چین و چروک کمک کرده و پوست را پاک می‌کند و آفتاب سوختگی را بهبود می‌بخشد.

4. ماسک سفیده‌ی تخم مرغ و ماست برای پوست‌های آسیب دیده

یک ماسک عالی برای بازسازی پوست و درخشندگی آن که برای تمامی سنین و انواع پوست‌ها مناسب است. اگر پوستتان کمی آسیب دیده و یا ملتهب است، این ماسک که از ترکیب سفیده‌ی تخم مرغ، عسل و ماست به دست می‌آید، برای آن بسیار عالی خواهد بود.

5. ماسک سفیده‌ی تخم مرغ و ماست برای پوست‌های ترکیبی

یک ماسک صورت ساد و خوب برای پاکسازی و رطوبت رسانی به پوست ترکیبی یا پوست افراد سالخورده. این ماسک فقط از دو ماده تشکیل شده و تهیه‌ی آن چند دقیقه بیشتر زمان نمی‌برد، اما تاثیراتی فوق العاده دارد.

از دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان به آموزش ناخن، آموزش تاتو، آموزش گریم و... میتوان اشاره کرد.





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: