كاشت مو در خانم ها
نوشته شده توسط : نت ویر

كاشت مو در خانم ها نيز انجام مي شود گر چه نوع كاشت مو و نتيجه آن در بانوان اندكي با آقايان متفاوت مي باشد .

نوع كار و روش ها در آقايان و خانم ها تفاوت زيادي ندارد و برداشت و كاشت مو به يكي از سه روش اصلي fut يا fit  ويا روش تركيبي انجام مي شود .

مشكل اصلي در خانمها كوتاه كردن موها مي باشد . به دليل افت كيفيت كاشت مو اگر منطقه كاشت كوتاه نشود ، طبق قانون كلي ما هميشه منطقه اي كه احتياج به كاشت دارد را با ماشين شماره يك كوتاه مي كنيم . در مورد كوتاه كردن پشت سر اگر فقط روش fut انجام شود نيازي به كوتاه كردن پشت سر نيست اما اگر روش fit يا تركيبي انجام شود بايد موهاي پشت سر نيز كوتاه شود . اما در اين حالات نيز برعكس آقايان كه ما معمولا كل موها را كوتاه مي كنيم در خانمها مي توان فقط قسمتهاي لازم را كوتاه نمود و بعضي از قسمت هاي سر را كوتاه نكرد .

خانمها معمولا طاسي كامل ندارند و كم پشتي جلوي سر دارند . بنابر اين اكثرا كانديد كاشت مو نيستند و در موارد معدودي مناسب كاشت مو مي باشند .

در خانم ها ممكن است موهاي كاشته شده هم در آينده ريزش داشته باشد و نمي توان ضمانت داد موهاي كاشته شده دائمي مي باشد اما برعكس در آقايان اگر با تكنيك صحيح كار شود موهاي كاشته شده دائمي و هميشگي مي باشد .

به دليل اينكه در ريزش موي خانمها معمولا هم اختلال هورموني وجود دارد و هم اختلال آناتوميك خونرساني به منطقه كم پشتي ، يك متخصص كاشت موخوب بايد در  مورد ايجاد شكاف در منطقه كاشت با احتياط عمل كند و گرنه به راحتي عارضه نكروز در منطقه كاشت مو و ايجاد زخم و اسكار و ريزش موهاي قبلي فرد بوجود خواهد آمد و در نهايت تراكم موهاي كاشت شده ممكن است خوب نباشد يا كمتر از قبل باشد .

 





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 691
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: