مد ۲۰۲۰ طلا و جواهر چيست؟ اين 7 مدل را از دست ندهيد
نوشته شده توسط : نت ویر

زنجيرهاي بسيار بزرگ 

زنجيرهاي طلا كه بسيار بزرگ هستند، شكل و شمايل فانتزي به تيپ شما مي‌بخشند. تا قبل از سال ۲۰۲۰ از اين زنجيرها فقط براي مراسم خاصي مي‌شد استفاده كرد. اما از سال آينده چون قرار است طلاهاي سايز بزرگ مد شوند، مي‌توانيد با خيال راحت هر جا كه دوست داريد از آنها استفاده كنيد.

طلا و جواهرات رنگي

مصنوعاتي كه با طلا و نقره ساخته مي‌شوند هميشه و همه‌جا مورد توجه مردم قرار دارد. اين زيورآلات هيچ‌گاه رنگ كهنگي به خود نمي‌گيرند و حتي مي‌توان نسل به نسل آنها را به فرزندان خود منتقل كرد.

چوكرهاي مدل‌دار

چند سال پيش چوكرهاي ساده، پارچه‌اي، چرمي و گيپوري مد شده بود و اغلب زنان از اين گردنبندهاي كوتاه و جذاب براي تكميل تيپ خود استفاده مي‌كردند. اما چندين سال بود كه چوكر كمتر مورد توجه فشن‌استايليست‌ها قرار داشت. اما گويا قرار است در سال ۲۰۲۰ دوباره از اين مدل زيورآلات استفاده شود.

زيورآلات نقره‌

نقره و زيورآلات نقره در سال ۲۰۲۰ محبوب خواهند شد. در حال حاضر هم مصنوعات بسيار زيبايي از جنس نقره در بازار وجود دارد. اما در سال آينده ميلادي بايد منتظر مدل‌هاي جديدتر و جذاب‌تر از زيور آلات نقره باشيم.

جواهرات با طرح دريا

در سال ۲۰۲۰ شاهد حضور طلا و جواهراتي خواهيد بود كه به دريا و موجودات دريايي ربط خواهند داشت. هر چيزي كه به دريا مربوط شود مي‌تواند الهام‌بخش ساخت و طراحي چنين طلاهايي باشد. از صدف و موج دريا گرفته تا رنگ و شكل دريا.

مرواريد

زيورآلات مرواريدي از كلاسيك‌ترين و شيك‌ترين سنگ‌هاي قيمتي است كه هميشه در بازار طلا و جواهر موجود است. قديم‌ها فقط زنان پير و ميانسال سراغ مرواريد مي‌رفتند، اما چندين سال است كه زنان جوان هم عاشق اين سنگ طبيعي شده‌اند و براي تيپ‌هاي ساده اما شيك خود از زيبايي مرواريد استفاده مي‌كنند.

گوشواره‌هاي حلقه‌اي بزرگ (Hoop)

گوشواره‌هاي حلقه‌اي چند سال پيش هم مد شده بودند و در اندازه‌ها و طرح‌هاي بسيار متنوعي در بازار عرضه مي‌شدند. اين زيور آلات هيچ وقت كنار گذاشته نشدند و همچنان در ميان مردم محبوبيت داشتند. اما گويا در سال ۲۰۲۰ قرار است به يكي از ترندهاي اصلي تبديل شود و مد سال آينده باشد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد دانشنامه طلا و هم چنين خريد طلا كم اجرت مي توانيد به سايت فروشگاه آنلاين طلا و جواهر كيش طلا مراجعه كنيد و تنها با چند كليك محصول مورد نظر خود (انگشتر طلا، گوشواره طلا ، و...) خريداري كنيد.





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 658
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: