اگر بینی ام آنطور که می خواستم نشد، چه کنم؟
نوشته شده توسط : نت ویر

جراحی بینی یکی از متداول ترین جراحی هایی است که در سراسر دنیا برای رفع نواقص ظاهری و عملکردی بینی انجام می شود. با این وجود، گاهی اوقات بیمار بعد از خوابیدن ورم و کبودی در آینه چیزی مغایر با انتظارات خود می بیند و یا تنفس وی بعد از عمل با مشکل مواجه می شود. اما آیا زندگی بعد از شکست عمل بینی تمام می شود؟ یا راه حلی برای اصلاح بینی خراب شده در طول جراحی وجود دارد؟

اگر هنوز به دلیل ترس از خراب شدن نتیجه جراحی راجع به انجام عمل بینی تردید دارید یا از آن دسته افراد هستید که عمل زیبایی بینی نتوانسته انتظاراتتان را برآورده سازد، با این مطلب همراه باشید.

دلایل خراب شدن بینی بعد از عمل

ابتدا باید دید که چه عواملی باعث نارضایتی بیمار از عمل بینی خود می شوند.

۱.    کاندیدای مناسبی برای عمل بینی نبودن

حتما پیش آمده که بعد از شنیدن خبر عمل بینی یکی از آشنایان بسیار متعجب شده و چهره ای شبیه به این حالت :ǀ پیدا کرده اید. در واقع، بینی برخی از کسانی که به مطب بهترین جراح بینی در تهران مراجعه می کنند اصلا نیازی به جراحی ندارد. این افراد علی رغم نهی پزشک از عمل زیبایی بینی، به اقدام آن اصرار می ورزند و در نهایت، از کرده ی خود پشیمان می شوند.

۲.    تقدم قیمت بر کیفیت

قیمت عمل بینی برای برخی بیماران از نتیجه مهم تر است. این افراد، به جراح ها و کلینیک هایی مراجعه می کنند که دستمزد کمتری نسبت به سایرین می گیرند. از طرف دیگر، بعضی دیگر تصور می کنند که دستمزد بالای جراح به معنای کیفیت بهتر کار اوست. در هر دو صورت، نداشتن اطلاعات کافی درمورد سابقه ی جراح اکثرا به نتایج خوبی منجر نمی شود.

۳.    زیاده روی جراح

در بعضی موارد، بینی بیمار تنها به یک سری تغییرات جزئی نیاز دارد تا به زیباترین شکل ممکن خود درآید. اما جراح تغییرات شدید و زیادی را در بینی بیمار ایجاد می کند. مهارت جراح در زیبایی شناسی و تشخیص میزان تغییرات لازم، یک مسئله ی بسیار مهم است که متاسفانه برخی از جراح ها آن را نادیده می گیرند. جراح بینی خوب علی رغم اصرارهای بیمار، مدل و فرمی را روی بینی پیاده می کند که مناسب صورت وی باشد.

۴.    انتخاب روش جراحی نامناسب

انتخاب یک روش برای جراحی بینی همه ی بیماران کار غلطی است که برخی جراحان مرتکب می شوند. برای رفع نواقص هر بینی باید یک روش جراحی منحصر به فرد و مناسب با نیازهای بیمار در نظر گرفت چرا که ممکن است تعدادی از روش های جراحی برای یک مورد مناسب نبوده و بر نتیجه عمل بینی تاثیر منفی بگذارند.

 





:: بازدید از این مطلب : 1264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: