چند مد طلا و جواهرات مردانه در سال ۲۰۲۰
نوشته شده توسط : نت ویر

۱- انگشترهاي بزرگ و حجيم 

يكي از ترندهاي طلا و جواهرات در سال ۲۰۲۰، انگشترهاي بسيار بزرگ و حجيم است. پيشنهاد مي‌كنيم از بزرگ بودن اين انگشترها نترسيد و حداقل يك بار يكي از مدل‌هاي آن را در دست امتحان كنيد؛ ممكن است به اين تيپ انگشتر علاقه‌مند شويد!

وقتي يك انگشتر طلا حجيم به دست كنيد، ديگر لازم نيست از ديگر اكسسوري‌ها و طلا و جواهرات براي تكميل تيپ و استايل خود استفاده كنيد؛ زيرا اين انگشتر به اندازه كافي جلب توجه مي‌كند.

2- گردنبند چوكر مردانه

چوكرها در گذشته مد بودند و دوباره امسال (۲۰۲۰) مد شده‌اند. اين نوع گردنبند اولين بار در دهه ۱۹۹۰ ميلادي مد بود و با جوراب‌هاي ساق بلند ست مي‌شدند.

چوكر در واقع يك گردنبند بسيار كوتاه است كه فقط دور گردن را مي‌گيرد و آويزان نيست. انواع بسيار زيادي از اين نوع گردنبند در بازار وجود دارد اما نمونه‌هاي چرمي و قلاده‌اي شكل، بيشتر از بقيه طرفدار و محبوبيت دارد

3- گوشواره تكي در يك گوش

امسال احتمالا  زياد ديده‌ايد كه بسياري از مردان جوان امسال در يكي از گوش‌هاي خود گوشواره طلا يا مدل‌هاي ديگري از گوشواره را به گوش دارند.

گوشواره تكي با اين هدف در سال ۲۰۲۰ مد شده تا نشان دهد كه «عدم تقارن» هم زيبا و جذاب است.

4- دستبندهاي مهره‌اي / دستبند‌هاي سنگي

از ديگر ترندهاي اكسسوري مردانه در سال ۲۰۲۰ مي‌توان به دستبندهاي سنگي يا مهره‌اي اشاره كرد كه در سال‌هاي گذشته نيز رواج بسياري داشت. شما با يك دستبند سنگي زيبا مي‌توانيد در يك جمع مردانه خوش بدرخشيد. البته اين امر به جنس و طرح دستبندي كه خريداري مي‌كنيد هم بستگي دارد. هر چه جنس سنگ‌هاي به كار رفته در ساخت دستبند باكيفيت‌تر باشد، جذابيت ظاهري آن بيشتر خواهد بود.

5- گردنبند زنجيري

گردنبند زنجيري سال‌هايِ سال است كه توسط سلبريتي‌هاي مرد مورد استفاده قرار مي‌گيرد و تاريخ دقيق مد شدن آن معلوم نيست. اما چيزي كه معلوم است، اين است كه در سال ۲۰۲۰ هم هنوز گردنبند زنجيري مردانه بسيار محبوب است و جزو ترندهاي امسال به شمار مي‌رود.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد دانشنامه طلا و هم چنين خريد طلا كم اجرات مي توانيد به فروشگاه آنلاين طلا و جواهر كيش طلا مراجعه كنيد و تنها با چند كليك محصول مورد نظر خود را خريداري كنيد.

 





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: