عمل جراحي كاشت ابرو
نوشته شده توسط : نت ویر

 ابتدا شما موي ابروي دلخواه خود را به وسيله مداد ابرو مي كشيد و سپس تيم مجرب و متخصصان مربوطه آن را بررسي مي كنند تا اگر نياز به تغييراتي در مدل مربوطه باشد (با مشورت خودتان) اعمال كنند تا بهترين مدل ابرو كه كاملا به صورت شما مي آيد انتخاب شود، سپس روي همين مدل كه با مداد ابرو كشيده شده با موهاي طبيعي خودتان ابرو كاشته مي شود.

كاشت ابرو در كلينيك تخصصي پوست و مو و به صورت سرپايي و با بي حسي موضعي و بدون درد در يك جلسه حدودا يك ساعته انجام مي شود، يعني تعدادي از موهاي سر شما كه از ناحيه پشت گوش برداشته مي شود، به ناحيه ابرويتان منتقل مي شود.

روش حرفه اي اينجاست كه بايد از اين مقدار موهاي برداشته شده از سر فقط تعداد خاصي از اين موها كه ضخامتي متناسب با موهاي ابروهاي شما دارد انتخاب شود (نه از همه موها با هر ضخامتي) به عبارت ساده تر بايد موهايي با ضخامت نازك و هم قطر با موهاي ابروهايتان انتخاب شود چرا كه اگر موها ضخيم باشد ابروها به صورت زمخت و زشت ايجاد مي شوند. انتخاب اين قطر مو نياز به تبحر و تجربه يك متخصص كاشت مو خوب دارد. چقدر مدت طول مي كشد تا كاشت ابرو به نتيجه كامل برسد؟

ابرو هاي پيوند شده چهار الي شش ماه پس از جراحي رشد قابل تشخيصي را خواهند داشت. اما انتظار ريزش موهاي پيوند شده پس از سه الي پنج هفته بعد از جراحي را فرد مورد نظر بايد داشته باشد. اين ريزش فرايندي طبيعي است و پس از دو ماه ابروهاي فرد مجددا رشد خواهد كرد. نتيجه كامل حداكثر پس از ده  ماه نمايان خواهد شد و براي فرد به طور كامل قابل رويت مي باشد.





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: