نكاتي كه در مورد خريد دستبند طلا نمي دانيد
نوشته شده توسط : نت ویر

دستبند، جزو زيورآلاتي است كه جنسيت ندارد. يعني هم آقايان مي‌توانند آن را استفاده كنند، هم خانم‌ها. به همين دليل، خريد دستبند براي آقايان كار مرسومي است. و يكي از هديه‌هايي است كه خانم‌ها مي‌توانند به آقايان بدهند. اما دستبند هم مانند ديگر زيورآلات، ويژگي‌ها و سليقه‌هاي متفاوت خودش را دارد

خريد دستبند طلا، دستبندها چه ويژگي‌هايي دارند؟ 

خريد دستبند طلا از هر نوعي كه باشد، ويژگي‌هاي خودش را دارد. دستبند طلا و ديگر دستبندها، از جمله زيورآلاتي هستند كه كادو دادن آنها ساده است. با اين كه به نظر مي‌رسد خيلي توي چشم نيستند، اما مثل ساعت مچي، هميشه توي ديد صاحب دستبند هستند. دستبندها، شكل و شمايل متفاوتي دارند. حتي جنس‌هاي متفاوتي مي‌توانند داشته باشند.

چند نوع دستبند داريم؟

اولين دست‌بندهايي كه ساخته شده اند، از عاج حيوانات، صدف، مرجان يا فلزات ديگري مانند مس و طلا و نقره بوده اند. با گذشت زمان، مواد ديگري هم براي ساخت دستبند استفاده شده است. مثل: بافت، چرم و پارچه. اين تنوع بالا در ساخت اين اكسسوري، باعث شده كه براي افراد بيشتري قابل استفاده باشد. در حال حاضر، طرح و مدل‌هاي مختلفي وجود دارند كه مي‌توانيم به آنها اشاره كنيم

دستبند طلا براي خانم‌ها

در بين انواع مختلفي كه براي دست‌بند مي‌توانيم در نظر بگيريم، جنس طلا را مي‌توان جزو اولين دسته‌ها به كار برد. دستبندهاي طلا از دو نوع مختلف النگويي و زنجيري تشكيل شده اند. هر دوي اينها از جنس طلا ساخته شده اند. اما در شكل و فرم، كمي با هم تفاوت دارند.

خريد دستبند طلا مدل زنجيري

دستبند زنجيري برخلاف مدل النگويي، قفل دارند و روي هر مچي قابل تنظيم هستند. به راحتي مي‌توان آن را با ساير اكسسوري‌ها و جواهرات استفاده كرد. برخلاف مدل النگويي، ساده و راحت است و به لباس گير نمي‌كند.  نياز به مراقبت ويژه ندارد، و  به راحتي روي مچ تنظيم مي‌شود. مدل‌هاي مختلفي دارد.

خريد دستبند طلا مدل النگو

شكل دايره اي و متقارن و غير قابل انعطاف، ويژگي اصلي آن است. برخلاف تصور ما از دستبندهاي رايج، انعطاف كمتري دارد و مانند النگو روي مچ قرار مي‌گيرد. نگين‌هاي مختلف روي آن كار شده و چون منعطف نيست، بايد به شيوه النگو طلا، آن را پوشيد. معمولاً قفل ندارند و قابل تنظيم نيستند. اما طرح‌هاي متفاوتي دارند كه نظر هر كسي را جلب مي‌كند. به اين مدل، دستبند مچ دستي هم مي‌گويند. اين مدل‌ها معمولاً گشادتر در نظر گرفته مي‌شوند كه بتوان به راحتي دور مچ قرار بگيرند.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد دانشنامه طلا و هم چنين خريد طلا كم اجرت مي توانيد به سايت فروشگاه آنلاين طلا و جواهر كيش طلا مراجعه كنيد و تنها با چند كليلك محصول مورد نظر خورد را خريداري نماييد .





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: