مراقبت های وبژه پس از کاشت ابرو
نوشته شده توسط : نت ویر

مراقبت های بعد از کاشت ابرو برای گرفتن نتیجه مطلوب و مورد انتظار باید به طور دقیق و با حوصله انجام شود.برخی از آنها عبارتند از: در صورت نیاز مسکن مصرف کنید. در صورتی که در کمی بیشتر از حد تحمل باشد می­‌توانید برای کنترل درد و تورم از قرص مسکن استفاده نمائید. تورم موضع ظرف مدت چند روز به طور کامل بهبود می یابد

پس از عمل جراحی کاشت موی ابرو، کمی خونریزی ایجاد می شود و شاهد دلمه بستن زخم خواهید بود. ناحیه ابرو کمی ورم می کند، اما در عرض چند روز این عوارض کاهش پیدا می کند. همچنین کمی احساس خارش به شما دست می دهد.

مواظب باشید که ناحیه کاشت ابرو را نخارانید تا به طور کامل خوب شوند. در صورتی که پس از زمان توصیه شده، برخی از علائم هنوز وجود داشته باشند، به جراح خود مراجعه کنید.برای استحکام بافت های پیوند گرفته و لطافت پوست رعایت نکات زیر بسیار کمک کننده می باشد:

پیدایش التهاب و کبودی بعد از کاشت ابرو طبیعی است و جای نگرانی نبوده ، لازم نیست از درمان خاصی استفاده کنید این آثار به خودی خود رفع خواهند شد.

تکه پوست های برآمده و خشک، خود با گذشت زمان کنده شده و می ریزند از دستکاری و جدا نمودن آنها پرهیز کنید.

دارو ها و پمادهای پیشنهادی پزشک باعث تسریع در روند بهبودی پوست و مو خواهد شد آنها را تهیه کرده و طبق تجویز پزشک متخصص کاشت مو خوب خود مصرف کنید.برخی از داروهیی که پزشک متخصص تجویز می کند برای جلوگیری از عفونت هم در محل کاشت ابرو و هم در محل بانک مو یعنی جایی که مو از آن قسمت برداشته شده است،می باشد.بنابراین استفاده به موقع از آن ها ضروری است





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: