مراحل ترميم مو
نوشته شده توسط : نت ویر

انواع روش هاي ترميم مو بر اساس يك اصول مشابه انجام مي شوند كه تفاوت آنها در يك سري مسائل جزئي اما پر اهميت است . در واقع روش انجام كار در بسياري از انواع روشهاي ترميم مو يكسان و مشابه مي باشد و كيفيت انواع لوازمي كه در ترميم مو به كار برده مي شود مي تواند متفاوت باشد . براي هر فرد با توجه به نظر خود فرد و همچنين تشخيص يك متخصص كاشت مو خوب اگر نيازي به كاشت مو نباشد مي توان  از روشهاي مختلف ترميم مو  استفاده نمود .

ترميم مو شامل مراحلي است كه تقريباً در انواع روشهاي آن يكسان است. ابتدا بايد يك پروتز ساخته شود كه شامل صفحه مشبك است و در مدل ها و كيفيت هاي مختلف ساخته مي شود و نيز تارهاي مو كه مي‌تواند طبيعي و يا در برخي مدل‌ها مصنوعي باشد، است.با دقت هاي زياد و فراوان متخصصين، تارهاي مو كاملا مشابه با موهاي طبيعي فرد بر روي شبكه مشبك قرار مي‌گيرد و پروتز كامل مي‌شود.

ساخته شدن يك پروتز مناسب و كاملاً طبيعي مرحله بسيار مهمي در ترميم مو مي‌باشد. اين پروتز بايد به طرز صحيح و دقيقي بر روي پوست سر فرد فيكس شود. فيكس پروتز بر روي پوست نيز با انواع   مختلف فيكس كننده ها انجام مي شود. در واقع فيكس كردن مرحله دوم ترميم مو است .چون فيكس كننده ها دائمي نيستند هر بيست روز يك بار معمولا بايد تمديد و شارژ شوند.

براي تميز كردن فيكس كننده ها بر روي پروتز و پوست سر هنگام شارژ بايد از ريموور هايي استفاده نمود كه استفاده از ريموور نيز بايد با دقت انجام شود تا از آسيبي به تارهاي مو و صفحه مشبك پروتز وارد نشود.ريموور ها نيز انواعي دارند كه متناسب با فيكس كننده ها بايد انتخاب شوند. بهترين مركز ترميم مو مركزي است كه كيفيت لوازم ترميم مو را تضمين نموده و مراحل ترميم مو را  به طور دقيق انجام دهد.





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 514
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: