متخصص ارتودنسي در كرج
نوشته شده توسط : نت ویر

دكتر امير كاميار خضري از دانش آموختگان دبيرستان دانش تهران بودند و در سال ۱۳۷۳ اين مقطع را به پايان رساندند. سپس وارد دانشكده ي پزشكي قزوين شده و در سال ۱۳۷۹ با كسب رتبه ي اول از دانشكده ي پزشكي قزوين فارغ التحصيل شدند.

در همان سال ايشان در امتحان تخصصي ارتودنسي شركت كردند و موفق شدند رتبه ي اول كشوري را در امتحان ورودي تخصصي كسب كنند.

ايشان پس از گذراندن دوره ي تخصصي ارتودنسي در سال ۸۳ از دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي فارغ التحصيل شده و توانستند رتبه ي اول بورد تخصصي ارتودنسي دانشگاه شهيد بهشتي و رتبه ي دوم كشوري را در همان سال كسب كنند.

دكتر خضري در حال حاضر يكي از بهترين متخصص ارتودنسي در كرج است .

ارتودنسي چيست و چه اهميتي دارد؟ 

ارتودنسي شاخه اي از دندانپزشكي است كه به اصلاح مشكلات دندان و ناهنجاري فك مي پردازد. ارتودنسي داراي انواع مختلفي همچون ارتودنسي ثابت، ارتودنسي متحرك، ارتودنسي ديمون، ارتودنسي نامرئي، ارتودنسي لينگوال و ارتودنسي فانكشنال مي باشد. دندان هاي كج و نامرتب يا عدم روي هم قرار گرفتن درست دندان ها مي توانند علاوه بر جنبه هاي زيبايي به سلامت فرد نيز آسيب برسانند. تميز كردن اين دندان ها دشوار است و به همين دليل مستعد ايجاد پوسيدگي و بيماري هاي پريودنتيت مي باشند.

همچنين اين مشكلات ممكن است به عضلات جويدن فشار اضافه وارد كند و منجر به سردرد، سندروم مفصل گيجگاهي فكي، درد در ناحيه گردن، شانه ها و پشت شود.

از فوايد درمان ارتودنسي مي توان به داشتن دهاني سالم تر، ظاهري زيبا تر و دندان هايي با دوام تر اشاره كرد.

متخصص ارتودنسي كيست؟

متخصص ارتودنسي فردي است كه رشته ي تحصيلي وي در دانشگاه تشخيص، پيشگيري و درمان ناهنجاري هاي دندان و فك و صورت مي باشد. وي خدمات بسياري را جهت صاف كردن دندان هاي كج و اصلاح مشكلات فك و بايت ارائه مي دهد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد ساير خدمات دندانپزشكي (ايمپلنت دندان، پروتز دندان و ...) مي توانيد به سايت دندانپزشكي در كلينيك مراجعه كنيد.





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: