سوالات متداول كاشت ابرو
نوشته شده توسط : نت ویر

شكل ابرو پيش از جراحي كاشت ابرو چگونه تعيين مي‌شود؟ 

اكثر بيماران عكسي از چهره‌ي شخص مشهوري كه مي‌خواهند ابروي آن‌ها را داشته باشند با خود به مطب پزشك مي‌برند، يا آنكه عكس‌هايي از دوران جواني‌شان به پزشك نشان مي‌دهند تا حالت قبلي ابروها را نشان دهند. با اين حال، علاوه بر توجه به هر آن چه كه بيمار در اختيار پزشك قرار مي‌دهد، يك متخصص كاشت مو خوب  تناسب و هماهنگي مدل و شكل ابرو با ويژگي‌هاي صورت بيمار را قطعاً در نظر مي‌گيرد. در روز جراحي، شكل ابروها در جاي خود روي صورت بيمار كشيده مي‌شود و بيمار تاييد مي‌كند كه آيا آن را دوست دارد يا خير.

دوران نقاهت بعد از جراحي كاشت ابرو چقدر طول مي‌كشد؟

در واقع جراحي پيوند ابرو دوران نقاهتي طولاني ندارد، اما شما بايد به اندازه كافي استراحت كنيد تا تورم ناشي از عمل از بين برود. ممكن است يك يا دو روز طول بكشد، و حتي امكان دارد شاهد خراش‌هايي روي ناحيه‌ي جراحي شده باشيد. خارش و احساس سوزش خفيف نيز ممكن است وجود داشته باشد، اما به احتمال زياد موقت است و به راحتي با لوسيون موضعي قابل درمان خواهد بود.

آيا در ناحيه‌ي اهداكننده كه گرافت‌ها از آن برداشته شده، كچلي به وجود مي‌آيد؟

نه، اين طور نيست. جراح هر تار مو را در موقع برداشت به گونه‌اي انتخاب مي‌كند كه در تراكم موها و شكل آن در ناحيه‌ي اهداكننده تفاوتي ايجاد نشود.

آيا براي ترميم ابروهاي من از موهاي خودم استفاده مي‌شود؟

بله

ايا بعد از كاشت ابرو مجاز به تزريق بوتاكس هستم ؟

بله البته توصيه ميشود تزريق بوتاكس بعد از كاشت ابرو تا دو ماه به تعويق بيفتد.

بعد از كاشت ابرو از چه زماني قادر به گرفتن ابرو هستم؟

معمولا پانزده ماه بعد از كاشت ابرو توصيه مي شود. كاشت تارهاي مو را به گونه‌اي طراحي و انتخاب مي‌كند كه هيچ جاي زخم آشكاري به جا نماند.

هزينه تقريبي كاشت ابرو (هزينه كاشت ابرو چقدر است؟)

كاشت ابرو همانند كاشت مو از سه مرحله برداشت، نگهداري و كاشت تشكيل شده است كه نحوه انجام آن در روش هاي مختلف و همچنين مراكز مختلف متفاوت است .لذا همين امر باعث شده كه هزينه تقريبي كاشت ابرو در مراكز مختلف و همچنين روش هاي مختلف داراي نوساناتي باشد . روش كاشت ابرو fut در سطح دنيا منسوخ شده و ديگر انجام نمي شود.

 





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: