ارتودنسی پیشگیری و روش های آن
نوشته شده توسط : نت ویر

آیا در کودکی دندان‌های کج و معوجی داشتید؟ آیا قبلاً از بریس استفاده کرده‌اید یا احساس می‌کنید که باید از آن‌ها استفاده می‌کردید؟ این‌ها سؤالات مهمی هستند که در صورت داشتن فرزند می‌بایست به آن‌ها فکر کنید. اگر درد کودکی دندان‌هایتان مشکل داشتند، احتمال زیادی وجود دارد که فرزندتان نیز به درمان ارتودنسی نیاز پیدا کند، که این می‌تواند نگران کننده باشد. هزینه ارتودنسی چقدر خواهد بود؟ آیا درمان دردناک خواهد بود؟ آیا درمان مؤثر خواهد بود؟این‌ها همگی نگرانی‌های معقولی هستند، زیرا هیچ کس نمی‌خواهد که فرزندش رنج بکشد، حتی اگر این رنج با منافع طولانی مدتی برای او همراه باشد. ما برای بیماران نوجوانمان ارزش قائل بوده و به اندازه شما خواهان کمک به ایشان هستیم، و به همین دلیل است که خدمات ارتودنسی پیشگیری را نیز ارائه می‌دهیم. با بهترین متخصص ارتودنسی در تهران همراه باشید.

مزیت ارتودنسی پیشگیری

همانطور که از اسم ارتودنسی پیشگیری پیدا است، هدف این روش شناسایی مشکلات دندان‌های کودک شما و رفع این مشکلات قبل از جدی یا دائمی شدن آن‌ها است.ارتودنسی پیشگیری در کودکان می‌تواند با کمک به حفظ وضعیت ایده‌آل دندان‌ها در دهان، مانع شکل‌گیری مال اکلوژن‌ها شده یا باعث کاهش آن‌ها می‌شود.

تشخیص مشکلات در کودکان

ما این کار را با همان ابزارهای تشخیصی مورد استفاده در سایر درمان‌های ارتودنسی دندان خود انجام می‌دهیم. این دستگاه‌ها، که جزء پیشرفته‌ترین دستگاه‌های ارتودنسی هستند، به ما امکان می‌دهند تا تصویر دقیق و شفافی از دندان‌ها و ساختار استخوانی فک کودکتان به دست آوریم. دانستن محل دقیق دندان‌ها، نحوه رویش آن‌ها و هرگونه عوارض ناشی از شکل استخوان یا فک ما را قادر می‌سازد تا روند رشد دهان و دندان بیماران نوجوانمان را تغییر دهیم.

توصیه می‌کنیم برای گرفتن بهترین نتیجه، کودکانتان را از 7 سالگی تحت پیشگیری ارتودنسی قرار دهید، هرچند که ما درمان‌های پیشگیرانه را برای بیماران 5 ساله نیز انجام داده‌ایم. اولین معاینه کودکتان با معاینه دهان او آغاز می‌شود تا مشخص شود که آیا فضای کافی برای تمامی دندان‌های دائمی وجود دارد یا خیر. ما همچنین شکل و اندازه قوس‌های دندان‌های کودکتان را بررسی می‌کنیم تا مطمئن شویم اندازه آن‌ها متناسب بوده و در طول رشد مشکلی از این بابت برای او ایجاد نمی‌شود.

روش‌های ارتودنسی پیشگیری

رویش هدایت شده

کشیدن زود هنگام دندان‌ها

مکیدن شست

هدگیرهای ارتودنسی

دستگاه فانکشنال ثابت

وسیع کننده

فورسوز

فضا نگهدار

از انواع ارتودنسی به ارتودنسی ثابت ، ارتودنسی نامرئی ، ارتودنسی متحرک و... میتوان اشاره کرد.





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: