شستشو بعد از كاشت ابرو
نوشته شده توسط : نت ویر

در روز پس از كاشت ابرو به دليل سست بودن و ضعيف بودن فوليكول هاي موهاي ابرو كه كاشته شده است، فرد بايد در هنگام شستشوي صورت خود نكات مهمي را رعايت نمايد و بايد به آرامي و ملايمت با ابروي خود رفتار كند تا ابروها پس از كاشت دچار آسيب و ضربه نشوند، ضربه زدن به گرافت هاي مو موجب جا به جايي دلمه هاي پيوندي شده و براي نتيجه كاشت ابرو بسيار خطرناك است و موجب كاشت ابروي ناموفق خواهد شد.

خارش ابرو بعد از كاشت مي تواند در اثر عوامل مختلفي بروز كند كه در افراد مختلف با توجه به شرايط فرد ، اين عوامل متفاوت هستند كه عبارتند از ؛ دستكاري پوست ،گبره بستن پوست، خشك شدن بيش از حد پوست،عفونت پوستي، حساسيت پوست.

خارش ابرو بعد از كاشت ، عارضه خطرناكي نيست و خود به خود برطرف خواهد شد اما با اين حال ، از خارش ابرو تا ۵ روز الي يك هفته بايد خودداري كرد زيرا احتمال بيرون زدن موهاي پيوندي و آسيب ديدگي آنها زياد خواهد بود ، به منظور كاهش حس خارش و درمان آن مي توان به كمك سرم شست و شو محل را مرطوب نگه داشت و از داروهاي ضد خارش و آنتي باكتريال استفاده كرد . مرطوب نگه داشتن محل شستشو ميتواند كمك كند تا دچار حس خارش نشويد و در نتيجه ترغيب نشويد كه محل مورد نظر را خارش دهيد.

شستشوي ويژه بعد از كاشت ابرو 

پس از كاشت ابرو موهاي ابرو نبايد به هيچ وجه خيس شوند و در اين مدت فرد مي تواند صورت خود را با آب و دستمال بدون خيس كردن ابروها تميز نمايد. پس از گذشت ۵ روز مي تواند ابروهاي خود را با آب و صابون بشوييد اما در هنگام آبكشي نبايد روي موها فشاري وارد نمايد و آنها را ماساژ دهد. پس از گذشت يك هفته از كاشت ابرو فرد مي تواند صورت خود را به صورت عادي شستشو نمايد و به آرامي به ابروهاي خود دست بزند.

براي كسب اطلاعات بيشتر، بهتر است با يك متخصص كاشت مو خوب مشورت كنيد.





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: