هزينه كاشت ابرو
نوشته شده توسط : نت ویر

عمل جراحي كاشت ابرو جزو عمل هاي زيبايي به شمار مي آيد . معمولا هزينه خدمات در اين حوزه نسبتا بالا مي باشد. همچنين مي دانيم همواره استفاده از بهترين روش كاشت ابرو هزينه ي بيشتري را مي طلبد . اكثر افرادي كه به منظور پيوند ابرو به مراكز كاشت  ابرو مراجعه مي كنند مي خواهند از تجهيزات ، امكانات و فناوري هاي روز دنيا جهت عمل جراحي آن ها استفاده شود تا از بروز عوارض احتمالي جلوگيري شود و نيز از روش هايي استفاده مي گردد كه مراقبت هاي درماني پس از عمل كمتري نياز داشته باشد .

اين موارد همه و همه بالا بودن هزينه هاي جراحي زيبايي علي الخصوص در ناحيه را توجيه پذير مي كند علاوه بر استفاده از تجهيزات مدرن و داروهاي معتبر ، دستمزد متخصص پوست و مو بخش ديگري از هزينه هاي كاشت ابرو است كه با توجه به ظرافت كار ، ميزان مهارت و تجربه سابقه ي پزشك ذوق معالج و نيز انتظارات بيمار از پزشك در كلنيك هاي مختلف در شهرهاي مختلف متفاوت خواهد بود .

به طور مثال ممكن است هزينه ي خدمات در مراكز كاشت ابرو در تهران بيشتر از شهرستان ها باشد . از ديگر مواردي كه در تعيين هزينه هاي كاشت ابرو اهميت دارد اعتبار مركز مورد مراجعه و سطح خدمات قبل و بعد از عمل آن مي باشد كه كلينيك هاي زيبايي در اين بخش طيف گسترده اي از عملكرد را دارند .

در نهايت بايد گفت برخي عوامل ديگر نيز در تعيين هزينه عمل جراحي كاشت ابرو اهميت دارد كه مي توان از جمله آنها به عدم كوتاهي موي سر اشاره نمود و در حال حاضر قيمت كاشت ابرو نزد يك متخصص كاشت مو خوب  به طور تقريبي و ميانگين با استفاده از روش هاي متداول FUT و FIT بين يك ميليون تا دو ميليون در مراكز مختلف متفاوت بوده و با استفاده از روش هاي نوين يا انحصاري در برخي كلنيك ها مانند FUE و SUE  بين  ۳۵۰۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰۰ متغير مي باشد

 





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: