ارتودنسی با براکت فلزی
نوشته شده توسط : نت ویر

بریس‌های فلزی متداول‌ترین نوع بریس‌های مورد استفاده بیماران در درمان ارتودنسی هستند. بریس‌های فلزی امروزی بسیار کوچک‌تر، مسطح‌تر و راحت‌تر از بریس های قدیمی‌تر هستند. بیماران در هر سنی از بریس‌های فلزی برای دستیابی به دندان‌هایی صاف و لبخندی زیبا استفاده می‌کنند. با بهترین متخصص ارتودنسی در تهران همراه باشید.

مزایای استفاده از بریس‌های فلزی

ارتودنسی ارزان با براکت فلزی، متداول‌ترین نوع بریس برای بیماران ارتودنسی هستند. بیماران در هر سنی بریس‌های فلزی را برای دستیابی به دندان‌هایی صاف و لبخندی زیبا به عنوان یک روش قابل اعتماد و مؤثر انتخاب می‌کنند. اگر چه براکت‌های فلزی که روی دندان‌ها در دهان نصب می‌شوند قابل مشاهده هستند ولی هنوز هم بهترین نتایج را با خود به همراه دارند. اگر شما در مورد ظاهر بریس‌های فلزی نگرانی دارید استفاده از بریس های سرامیکی گزینه‌ای است که می‌توانید انتخاب کنید. اگر چه این نوع بریس ها کاملاً نامرئی نیستند ولی کمتر از بریس های فلزی جلب توجه می‌کنند.

شما می‌توانید رنگ بریس‌ها را در جلسات تنظیم بریس که معمولاً 8 تا 10 هفته یک بار باید انجام می‌دهید، تغییر دهید.

بریس های فلزی برای دندان‌ها در هرسنی مناسب بوده و برای دندان‌های بسیار کج کاملاً مؤثر خواهد بود.

بریس‌ها چگونه کار می‌کنند؟

با قرار دادن بریس‌ها در دهان، روی دندان فشار ثابتی ایجاد می‌شود و این فشار باعث می‌شود که دندان در جهت مناسب حرکت کرده و در محل مناسب خود قرار گیرد. ارتودنتیست شما در هر جلسه سیم‌ها را محکم‌تر می‌کند. علاوه بر بریس‌ها برخی از بیماران نیاز به استفاده از بندهای الاستیکی یا هدگیر پیدا می‌کنند. بیمارانی که از بریس استفاده می‌کنند ممکن است که احساس کنند دندان‌های آنها کمی لق شده است. این طبیعی و موقتی است. زمانی که دندان به سمت محل خود حرکت کرد این احساس از بین می‌رود.

اگر در طول درمان احساس کردید که دندان‌های شما لق شده است نگران نباشید. این احساس طبیعی و موقتی است و به این معناست که بریس ها دارند کار خود را انجام می‌دهند. زمانی که دندان‌ها در محل اصلی خود قرار گرفتند این احساس از بین خواهد رفت.





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: