چگونه ابرو هاي خود را پس از انجام كاشت ابرو برداريم؟
نوشته شده توسط : نت ویر

معمولاً موي سر و موي ابرو بسيار باهم متفاوت هستند. پس از پيوند زدن موي پشت سر به ابروها بايد موي پيوند زده‌شده را آموزش دهيد كه تا حدودي مانند موي ابرو رفتار كند. بخشي از اين وظيفه به عهده جراح است كه بايد موي پيوندي را به‌ گونه‌اي قرار دهد كه رشد آن از الگوي طبيعي رشد ابروها پيروي كند.بخش ديگر به عهده شماست. موي پيوند زده‌شده به‌ گونه‌اي رشد مي‌كند كه انگار هنوز در پشت سر قرار دارد.

علي‌رغم اينكه رشد مو ابرو زماني كه به حدود نيم اينچ يا كمتر رسيد، متوقف مي‌شود، موي پيوند زده‌شده همچنان به رشد خود ادامه مي‌دهد. اگر نمي‌خواهيد ابروهايتان خيلي بلند و پرپشت شوند بايد چند وقت يك‌بار آن‌ها را كوتاه و مرتب كنيد.مي‌توانيد با استفاده از قيچي ابرو خودتان ابروهايتان را مرتب و كوتاه كنيد. اگر خيلي نگران كوتاه شدن يا خيلي كم‌حجم شدن ابروها هستيد، مي‌توانيد به آرايشگاه مراجعه كنيد.

يكي از توصيه هاي بعد از كاشت ابرو كه يك متخصص كاشت مو خوب  به شما داده مي شود احتمالا اين است كه براي اصلاح ابروي خود تا مدتي بعد از عمل صبر نماييد و عجله نكنيد.اگر دست به موچين برديد بايد بسيار محتاطانه عمل كنيد تا نتايج جراحي از بين نرود. وقتي موي پيوندي رشد كرد، مي‌توانيد به شكل ابروي طبيعي‌تان به آن مدل دهيد. يعني مي‌توانيد آن را با برس ابرو، شانه كنيد و با دقت رشته‌اي مو را برداريد. مي‌توانيد از مداد ابرو هم براي پر كردن آن ناحيه استفاده كنيد.





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: