كاشت مو بهترين روش درمان ريزش مو
نوشته شده توسط : نت ویر

كاشت مو عملي جراحي است كه در آن فوليكول هاي مو از بخش هاي ديگر به بخش كم پشت و يا طاس پيوند زده مي شود.كاشت مو عمدتا براي درمان طاسي با الگوي مردانه انجام مي شود.

كاشت مو امروزه با چند روش انجام مي شود كه اغلب آن ها بسيار مطمين هستند و تا به حال نيز نتايج خوبي ديده شده است و اكثر بيماران از انجام آن رضايت داشته اند.كاشت مو سن خاصي دارد و معمولا در سنين زير بيست و سه سال انجام اين عمل توصيه نمي شود و اغلب صورت نمي گيرد

گاهي اوقات  موهاي فرد با روش هاي تقويتي به تراكم دلخواه فرد نمي رسد و اين روش ها آن گونه كه بايد جواب نمي دهند و فرد از نتايج حاصل شده از لين روش ها راضي نخواهد بود بنابراين  فرد در اين مرحله اقدام به انجام كاشت مو و يا ترميم مو مي كند.

كاشت مو و پيوند مو طبيعي يك درمان قطعي جهت ريزش مو است.بهترين راه درمان موهاي از دست رفته در حال حاضر فقط گزينه كاشت مو طبيعي مي باشد.

در روش پيوند موي طبيعي به منظور جايگزين كردن موهاي از دست رفته از فوليكول موهاي موجود در نواحي مقاوم به ريزش كه معمولا پشت و دور سر است، استفاده مي شود. بنابراين فوليكول يا پياز موي پيوند شده نه تنها يك موي كاملا طبيعي است بلكه تقريبا تا پايان عمر باقي مانده و نسبت به ريزش مقاوم است.

براي كسب اطلاعات بيشتر و آشنايي با انواع روش هاي كاشت مو بهتر است با يك متخصص كاشت مو خوب مشورت كنيد . هم چنين مي توانيد با مراجعه به وبسايت بهداشت و سلامت نسخه با جديدترين روش هاي كاشت مو آشنا شويد، و درمان مناسب خود را انتخاب كنيد.

 





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: