۱۰ کاربرد خلاقانه لامپ هوشمند
نوشته شده توسط : نت ویر

. اطلاع از باز و بسته بودن درب ها

برخی از مردم زمانی که بیرون از خانه هستند مدام به این فکر میکنند که مبادا درب پنجره ها را نبسته باشند. اگر خانه هوشمند دارید احتمالا از یک قفل هوشمند درب استفاده میکنید. اما اگر هنوز یک قفل هوشمند نخریده اید، اکنون زمان مناسبی برای اینکار است.

این قفل ها ارزان هستند و میتوانند با لامپ هوشمند ترکیب شده و تفاوت زیادی برایتان رقم بزنند. شما میتوانید یک لامپ هوشمند را در خارج از خانه و در کنار درب نصب کنید تا زمانی که درب قفل شد رنگ لامپ تغییر کند.

۲. کاربرد لامپ هوشمند و اعلان وضعیت آب و هوا

اگر لامپ هوشمند را با سایر سیستم ها و لوازم هوشمند دیگر ترکیب کنید نتایج خارق العاده ای مشاهده خواهید کرد. یکی از این نتایج میتواند اعلام وضعیت آب و هوایی با کمک نورپردازی باشد. برای مثال سیستم های مختلف همگی با هم مطلع میشوند که وضعیت آب و هوا امروز خوب نیست.

۳. روشن و خاموش شدن خودکار نور فضاها

برخی اوقات ممکن است فراموشمان شود که لامپ را خاموش کنیم و برای چند روز روشن بماند. اما با کمک یک سنسور حرکتی و کاربرد لامپ هوشمند میتوان این مشکل را حل کرد.

۴. اطلاع از ورود و خروج افراد یکی از کاربرد لامپ هوشمند

اگر به اکوسیستم قدرتمند فیلیپس علاقه دارید و خودتان چند لامپ هوشمند Hue دارید ، می توانید هشدارهایی را در خانه خود ایجاد کنید.

۵. آموزش عادات خوب به کودکان

هرچه فرزندان از سنین پایین به خوب خوابیدن عادت کنند، در آینده کمتر به مشکلات سلامتی دچار خواهند شد. کمک به والدین برای مدیریت خواب کودکان میتواند کاربرد لامپ هوشند باشد. چگونه؟

لامپ را میتوان طوری تنظیم کرد که مدتی قبل از خواب، کم کم نورش کم شده و خاموش شود و یا اینکه قبل از خواب، رنگ فضا را به حالت آرامش بخشی تبدیل کند.

۶. کمک به نورپردازی منحصر به فرد مبلمان

با کمک کاربرد لامپ هوشمند میتوان دکوراسیون خانه را طور دیگری تعریف کرد.

۷. اعلان های تماس را در تلفن های Android دریافت کنید

برخلاف اپل، سیستم عامل اندورید دست ما را برای بهره مندی از مزایای هوشمند سازی بیشتر باز میگذارد.

۸. هشدار لامپ هوشمند در کنار هشدار دیتکتور گاز

خانه هایی که آشکارساز دود یا دیتکتور نشت گاز دارند معمولا از شر انواع  گازها در امان هستند. اما ممکن است دیتکتور در جایی به صدا در بیاید که نتوانیم آن را بشنوییم. این مشکل را میتوان با کمک کاربرد لامپ هوشمند برطرف کرد.

 ۹. تغییر رنگ

داشتن پالت رنگی و قابلیت تغییر رنگ میتواند مهمترین کاربرد لامپ هوشمند باشد.

۱۰. فراموش نکنید که هنگام کار استراحت کنید

آلارم ها میتوانند برای شما نقش مهمی در استراحت کردن داشته باشند، اما اغلب زمانی که آلارم به صدا در میاید جز حواسپرتی و اعصاب خوردی چیزی برای شما به ارمغان نمی آورند. در عوض میتوانید از سیستم روشنایی هوشمند و یا دست کم کاربرد لامپ هوشمند برای این منظور کمک بگیرید.





:: موضوعات مرتبط: زندگی هوشمند , ,
:: بازدید از این مطلب : 730
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: