چه افرادی متقاضی کاشت ابرو هستند؟
نوشته شده توسط : نت ویر

افرادی که متقاضی کاشت ابرو می‌باشند بنا به دلایل زیر تمایل دارند که ابروهای خود را کاشت کنند این دلایل عبارتند از: یکی از دلایلی که اکثر افراد متقاضی کاشت ابرو اظهار می‌کنند جراحت و شکستگی ابرو می‌باشد که این جراحت و شکستگی ممکن است ناشی از تصادف، حوادث‌هایی که باعث شده به ابرو ضربه وارد شود و … می‌باشد.علت بعدی که باعث می‌شود فرد به کاشت ابرو روی بیاورد انجام درمان‌ها و جراحی‌های پزشکی در ناحیه ابرو می‌باشد مانند برداشت غده‌ی چربی ، زیبایی و غیره .

اصلاح کردن زیاد ابرو و برداشتن متعدد آن ریشه ابرو را ضعیف کرده و در نهایت باعث ریزش آن می‌شود که این مورد از دیگر مواردی است که فرد را مجبور به انجام کاشت ابرو می‌کند. برخی از افراد هستند که در بدو تولد دچار مشکلات و نواقصی می باشند که اصطلاحا از آن به نام مادرزادگی یاد می‌کنند یکی از این نواقص و مشکلات نقص در موهای ابرو بوده که تنها راه درمان آن کاشت ابرو است.

دلیل دیگر ریزش مو در ابرو ریزش موهای ابرو به صورت ارثی می‌باشد که این مورد هم با کاشت ابرو برطرف می‌شود توجه داشته باشید که ربزش موی ارثی فقط شامل موی سر نمی‌شود بلکه ابرو، ریش و سبیل و … هم ممکن است دچار ریزش شوند.  داشتن بیماری آلوپسی از دیگر مواردیست که ریزش ابرو در آن رخ می‌دهد که این بیماری یک بیماری اتو ایمن بوده و گلبول‌های سفید بر این باورند که مو یک عنصر بیگانه ست و مو را از بین می‌برند و در نهایت ریزش مو در ابرو در این بیماری به شکل سکه‌ای است که در اینجا کاشت ابرو کارساز نبوده و ترمیم ابرو به روش HRT توصیه می‌شود.

مهمترین دلیل و علتی که اکثر متقاضیان کاشت ابرو آنرا اعلام می‌کنند انجام تتو و هاشور روی ابروهایشان بوده است که متاسفانه قابل پاک شدن و برگشت نمی‌باشد و تنها راه برای این نوع ابرو ها کاشت ابرو به روش FUE است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاشت ابرو بهتر است با یک متخصص جراحی زیبایی و یا یک متخصص کاشت مو خوب مشورت کنید.





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: