۸ محصول هوشمند برای هوشمند سازی حیاط خانه
نوشته شده توسط : نت ویر

۸ راه و وسیله ساده برای هوشمند سازی حیاط  خانه

  1. هوشمند سازی حیاط خانه با چمن زن رباتیک

درست مانند یک جارو برقی هوشمند که بدون دخالت شما تمام خانه را در کمترین زمان ممکن جارو میزند، چمن زن هوشمند نیز چنین امکاناتی دارد و قادر است بدون دخالت شما به صورت اتوماتیک و بر اساس برنامه های از پیش تعیین شده در هر شرایطی اقدام کوتاه کردن چمن ها کند.

  1. ردیاب گیاه متصل

اگر یک  گل، گیاه و درخت با ارزش دارید که وجودش برای شما بسیار مهم است میتوانید برای پرورش و نگهداری از آن، یک ردیابت هوشمند گیاه خریدداری کنید.

  1. سیستم آبیاری هوشمند

سیستم های آبیاری از اجزای بسیار حیاتی هوشمند سازی حیاط  خانه هستند. کنترلر سیستم آبیاری هوشمند با در نظر گرفتن نیازهای خاص گیاهان و محصولات کاشته شده شما، قادر به ایجاد برنامه های هوشمندانه آبیاری و مراقبتی از آن ها است.

  1. ایستگاه هواشناسی بدون سیم هوشمند

میتوان به صورت عادی چندین سیستم و دستگاه هواشناسی را در حیات یا پشت بام خانه ها نصب کرد اما معمولا حجیم، گران و فضا پر کن هستند. اما جدیدا دستگاه های هواشناسی هوشمندی ساخته شده اند که نه تنها سایز بسیار کوچک و شیکی دارند بلکه بسیار کاربردی تر و امروزی تر هستند.

  1. باربیکیو هوشمند

حالا که چمن زن هوشمند دارید و بدون اینکه حتی یک قدم بردارید همه چمن ها به صورت اتوماتیک کوتاه میشوند نمیخواهید برای کباب کردن و صرف یک وعده غذایی سالم بدون هیچ زحمتی از یک باربیکیو هوشمند استفاده کنید؟

تنها کافیست یکی از آن ها را خریداری کنید و در گوشه حیاط قرار دهید.

  1. روشنایی هوشمند در فضای باز

برند “رینگ” سیستم روشنایی هوشمندی دارد که طیف وسیعی از رنگ ها را به فضای اطراف خانه و حیاط ما اضافه میکند. با کمک این سیستم روشنایی میتوانید به راحتی در حد حرفه ای اقدام به هوشمندسازی حیاط خانه کنیم.

  1. هوشمند سازی حیاط خانه تلویزیون هوشمند ضد آب

برخی از تلوزیون ها به طور خاص طراحی شده اند تا در خارج از خانه نیز مورد استفاده قرار گیرد بنابراین با وجود آن ها میتوانید در حیاط هوشمند سازی خانه خودتان هم تلویزیون نگاه کنید.

  1. گلدان هوشمند

آپارتمان نشین ها میتوانند به جای گلدان های طبیعی، هر نوع گل و گیاهی که دوست دارند را داخل گلدان های هوشمند پرورش دهند.





:: موضوعات مرتبط: زندگی هوشمند , ,
:: بازدید از این مطلب : 566
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: