براي كاشت ريش طبيعي بايد به كجا مراجعه كنيد؟
نوشته شده توسط : نت ویر

براي اينكه تراكم موهاي صورت را به روش كاشت افزايش دهيد بهتر است به متخصصان زيبايي، كاشت مو و كلينيك هاي معتبر مراجعه كنيد.متخصصان زيبايي وضعيت ريش ها و موهاي صورتتان را بررسي خواهند كرد و بهترين روش كاشت را با توجه به شرايط صورت و پوستتان در اختيارتان قرار خواهند داد .هم چنين نكات لازم براي اولين جلسه ي كاشت را  در اختيارتان قرار ميگيرد.

براي كاشت ريش بايد سعي كنيد تا جايي كه ميتوانيد بهترين كلينيك كاشت ريش را انتخاب كنيد چون نداشتن تخصص كافي در اين كار ميتواند نتيجه ي نامطلوبي را به دنبال داشته باشد و حتي عوارض بدي را هم به بار آورد. براي اينكه دچار سردرگمي نشويد و بدانيد بهترين كلينيكي كه مردان ميتوانند براي اين كار به آن مراجعه كنند بهتر است به مواردي مانند سابقه متخصصان موجود در مركز مورد نظر و نتيجه اي كه براي بيماران داشته است توجه كنيد.

به طور كلي مردان براي كاشت ريش ميتوانند به در دسترس ترين كلينيكي كه وجود دارد براي اين كار مراجعه كنند به شرطي كه از معتبر بودن آن اطمينان حاصل كنند و فاكتورهايي كه گفته شد را مورد توجه قرار دهند.

هزينه كاشت موي ريش و سبيل طبيعي

هزينه كاشت ريش براي همه يكسان نيست . قيمت كاشت ريش و سبيل با توجه به شرايط فرد و همچنين پزشك متفاوت است. اين هزينه بسته به زمان لازم براي درمان و همين طور ناحيه و موي كاشته شده متغير است.

عوامل بسيار زيادي در تعيين هزينه هاي عمل كاشت ريش و سبيل دخالت دارند.حتي هزينه ها به شهري كه در آن كاشت ريش و سبيل را انجام مي دهند نيز بستگي دارد به طور معمول هزينه كاشت ريش در تهران بيشتر از ساير شهرستان ها است.بنابراين بهتر است براي هزينه هاي كاشت ريش و سبيل به يك متخصص كاشت مو خوب مراجعه فرمائيد.

 





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 541
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: