راهنمای خرید پابند طلا شیک و مدرن
نوشته شده توسط : نت ویر

اين روزها بازار خريد طلا و جواهرات ظريف و ارزان گرم گرم است زيرا قيمت طلا نسبتا بالا است و شايد هر كسي قصد و توان خريد طلاي سنگين و ضخيم را نداشته باشد. در اين بين گوشواره هايي ظرف، دستبندها، انگشتر طلا نازك و صد البته پابندها مشتريان و طرفداران بسيار زيادي دارند. در اين مقاله قصد داريم درباره خريد پابند طلا شيك اطلاعاتي به شما ارائه دهيم.

مدل و استايل، مهمترين نكته در حين خريد پابند طلا شيك زنانه 

پابندها مدل ها و استايل هاي بسيار متنوع و گوناگوني دارد بنابراين انتخاب بر اساس مدل ها ميتواند كمي دشوار باشد و سخت بتوان در نگاه اول پابند مورد علاقه و البته متناسب با مچ پا و استايل خود را خريداري كرد.  اولين نكته اي كه بايد حين خريد به آن توجه كنيد اين است كه شما ميخواهيد پابند را با چه نوع كفشي ست كنيد؟ اغلب چه نوع كفشي ميپوشيد؟ كتاني، رسمي، پاشنه بلند يا صندل؟

بهترين جنس براي پابند چيست؟

پابندها درست مانند ساير جواهرات و مصنوعات تزئيني از جنس ها مختلفي ساخته ميشوند. اما معمولا رايج است كه آن ها را از انواع  فلزات تهيه ميكنند. در ميان تمام فلزات نيز،  طلا بيشترين استفاده را دارد. خانم ها معمولا بيشتر تمايل به خريد پابند طلا شيك دارند و كمتر از جنس هاي ديگر استفاده ميكنند.

چه سايزي براي پابند مناسب است؟

شايد مهمترين مساله در هنگام خريد پابند طلا شيك اندازه آن نباشد اما جزء مهمترين فاكتورهايي است كه بايد حتما آن را در نظر گرفت. به طور معمول پابند طلا دو حالت دارد، يكي اينكه يا بايد از قوزك پا آويزان شود و يا اينكه نهايتا به راحتي در مچ پا قرار بگيرد و زياد شل يا سفت نباشد.

چگونه اندازه دقيق پابند خود را سفارش دهيم؟

اگر قصد خريد پابند طلا داريد ابتدا بايد دور مچ پاي خود را اندازه بگيريد. براي اينكار ميتوانيد از يك متر خياطي منعطف استفاده كنيد و يا اينكه اگر متر در دسترس نداريد به سادگي تنها از يك پارچه كوتاه يا نخ استفاده كنيد. بعد از اينكه دور پا را با كمك متر يا پارچه اندازه گرفتيد تنها كافي است كه به طول بدست آمده حدود ۱ تا ۱.۵ سانتي متر اضافه كنيد. اين سايز ميشود سايز و اندازه پابندي كه بايد بخريد.

از كجا پابند طلا شيك و مدرن بخرم؟

شركت كيش طلا براي آسايش حال مراجعان و مشتريان خود اقدام به فروش محصولاتش از طلا فروشي آنلاين كرده  است كه در آن انواع مصنوعات و جواهرات طلايي را به فروش ميرساند. ما افتخار اين را داريم كه نسبت به رقبا و ساير مراكز عرضه طلا، محصولات باكيفيت و با كمترين اجرت ممكن را به فروش برسانيم. چنانچه قصد خريد پابند طلا و يا هر كدام از محصولات طلا و جواهر را داريد ميتوانيد از طريق وبسايت ما به راحتي يك كليك ساده اينكار را انجام دهيد





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 621
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: