انواع روش های ترمیم مو
نوشته شده توسط : نت ویر

ترميم مو در واقع يكي از راه هاي درمان ريزش مو مي باشد كه در دنياي امروزي يكي از روش هاي مورد علاقه آقايان و خانم ها مي باشد. تنها تفاوت كاشت مو و ترميم مو در اين است كه براي كاشت مو نيازمند بانك مو مي باشيد، اما براي ترميم مو مي توانيد فوليكول هاي مو هاي خود را تقويت نماييد و ريشه موهايي كه ضعيف شده اند و شروع به ريزش نموده اند، تقويت نموده و دوباره شروع به رشد نمايند.

شايان ذكر است همانطور كه هر روشي مزايا و معايبي را به همراه دارد ترميم مو نيز داراي مزايا و معايبي مي باشد. معايب ترميم مو به روش هاي سنتي بدين صورت است كه مو هايي كه براي ترميم مو در اين روش مورد استفاده قرار مي گيرد مصنوعي مي باشد و همچنين تعداد جلسات دوره درمان دو تا سه جلسه است.

همچنين ممكن است برخي افراد دچار حساسيت هاي پوستي شوند و همچنين مدت زماني كه مو پس از انجام ترميم مو به روش سنتي مي تواند براي فرد باقي بماند، ۶ ماهه است و بعد از آن فرد بايد دوباره اقدام به ترميم مو نمايد.

انواع روش هاي ترميم مو 

روش ترميم مو به روش HRT

در روش HRT كه يكي از پيشرفته ترين روش هاي ترميم مو است. نحوه چگونگي اين ترميم بدين صورت است ابتدا يك بسيار نازك مشابه به پوست فرد و همچنين با بررسي رنگ و جنس و حالت مو طراحي مي شود و به ترميم مو مي پردازند.

در روش ترميم مو HRT فرد با موهاي ترميم شده مي تواند استخر سونا و حتي قابليت رنگ و فر شدن را نيز دارا مي باشد و داراي استحكام و مقاومت بسياري است.

ترميم مو به روش  prp

يكي ديگر از انواع روش ترميم مو ، روش prp  است كه در اين روش ريشه مو را بوسيله نمونه خون گرفته شده ار فرد و تركيب آن با مواد لازم به سر فرد ترزيق مي نمايند كه سبب تقويت پياز مو مي شود و فوليكول هاي ضعيف مو را تقويت مي نمايد تا دوباره مو ها رشد نمايند و پرپشت و ضخيم شوند.

اولين نتيجه اين روش بعد از گذشت خدود دو ماه پس از آخرين جلسه ترزيق قابل مشاهده است و نتيجه ي نهايي آن حدود ۲۰ ماه بعد طول خواهد كشيد . براي آن كه بتوانيد از روش هاي ترميم مو و كاشت مو نتيجه دلخواه خود را دريافت نماييد كافيست به مراكز كاشت مو و ترميم مو معتبر مراجعه نماييد.

براي كسب اطلاعات بيشتر بهتر است با يك متخصص كاشت مو خوب مشورت كنيد.





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 591
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: