همه چیز در مورد کاشت ابرو
نوشته شده توسط : نت ویر

از آنجاييكه ابرو نقش مهمي در زيبايي ظاهري فرد ايفا مي كند در طي سالهاي اخير با پيشرفتهاي تكنولوژيكي  بسيار مورد توجه افراد متعددي قرار گرفته  است به هر حال با اينكه بخش كوچكي از ساختار چهره به ابرو اختصاص دارد اما پروسه جراحي و كاشت ابرو بايد با دقت عمل و مهارت بالايي انجام  شود

در نتيجه دانش كافي جراح  و انتخاب محلهاي مناسب براي برداشت گرافت ها ، تعداد گرافت مورد نياز و تراكم مناسب بسيار مهم  خواهد بود . با توجه به ارتقاي دانش علمي در حوزه پيوند مو ، ارائه روشهاي جراحي با آخرين تكنولوژيها به سهولت در مراكز جراحي زيبايي انجام  ميشود و رضايتمندي بالاي مشتريان را به همراه داشته  است

از آنجاييكه كاشت ابرو مثل عملهاي زيبايي ديگر از جنبه زيباشناسي هم حائز اهميت است مشاوره پزشكي براي انجام اين عمل بايد متخصص زيبايي و يا متخصص كاشت مو خوب انجام شود انجام شود .

در صورتيكه در بعضي مراكز با اهداف سودجويانه ممكن است فرد نتيجه مطلوب را كسب نكند . مشاوره براي كاشت مو به عنوان مرحله اول نقش مهمي در كسب نتيجه خواهد داشت . در مشاوره كاشت مو بايد نقاط ضعف و قوت هر يك از عملهاي كاشت ابرو براي بيمار توضيح داده  شود . در مشاوره تمام سابقه بيمار ثبت ميشود تا بر اساس فاكتورهاي مهم نوع عمل كاشت ابرو با حداقل عوارض جانبي براي او انجام  شود .

بهترين پزشك كاشت ابرو 

در عمل كاشت ابرو به روشهاي مختلف تخصص پزشك بسيار مهم  است . با وجوديكه در تكنولوژي هاي اخير با ابزارهاي علمي با دقت بسيار بالا ، بسياري از معايب روشهاي قبلي اصلاح  شده  است ، بايد با بررسي دقيق و بررسي نتايج عملهاي كاشت قبلي و رضايتمندي مشتريان پزشك حاذقي انتخاب شود .

هزينه تقريبي كاشت ابرو

هزينه تقريبي كاشت ابرو با توجه به نوع عمل ، تراكم مو ، تعداد گرافت هاي برداشته شده و دستگاه هاي جديدي كه در مراكز جراحي به كار ميروند متغير است . البته بر اساس ضوابط قانوني و علمي ، توانايي پزشك و تعرفه پزشكي تعيين شده براي هر عمل بر هزينه نهايي كاشت ابرو تاثير گذار خواهد بود .

 





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 598
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: