در هنگام خريد گوشواره طلا به چه نكاتي بايد توجه كنيم؟
نوشته شده توسط : نت ویر

اگر به فكر خريد يك مدل خوب، زيبا و در عين حال ارزان هستيد ميتوانيد به فروشگاه ما سر بزنيد تا با تعدادي از نمونه محصولات ما آشنا شده و اگر تمايل داشتيد يك مدل از آن ها را خريداري كنيد. در حين خريد طلا هم ميتوانيد به چند نكته و توصيه زير توجه كنيد:

وزن، سايز، اندازه و حجم 

در انتخاب سايز اندازه و وزن گوشواره طلا خيلي دقت كنيد. هرچند كه گوشوارهاي بزرگ شكيل هستند و بسيار زيبا به نظر ميرسند، اما معمولا هر كسي سايز بزرگ نميپسندد و ما هم گوشواره سنگين را به هر كسي توصيه نميكنيم.

وزن بالاي طلا ميتواند به گوش آسيب بزند و اندازه گوش را بلندتر كند. بنابراين اگر لاله گوش ظريفي داريد و يا اينكه قصد داريد هميشه از گوشواره استفاده كنيد ما پيشنهاد ميكنيم سايز و اندازه كوچك بخريد.

عيار طلا

طلاي ۲۴ عيار خالص ترين طلا است و جواهراتي كه عيارشان ۲۴ است فقط از طلا ساخته شده اند. اما عيارهاي پايين تر علاه بر طلا، فلزات ديگري هم بكار رفته اند. برخي از اين فلزات مثل نيكل ممكن است براي برخي خانم ها  حساسيت ايجاد كنند. يعني ذاتا ممكن است خانمي نسبت به نيكل حساس باشد. اگر شما اينگونه هستيد عيارهاي پايين گوشواره مانند ۱۰ و ۱۴ را نخريد و در عوض  طلا ۱۸عيار بخريد.

مدت زمان استفاده

اگر ميخواهيد گوشواره را براي اغلب موارد يا هميشه استفاده كنيد ما توصيه ميكنيم حين خريد گوشواره طلا، مدلي با عيار پايين مثل ۱۸ بخريد. زيرا طلاي ۲۴ عيار معمولا استحكام زيادي ندارد و اگر آسيب يا ضربه اي به آن وارد شود احتمال شكستن و يا خم شدنش بالا است. اما عيارهاي پايين مستحكم تر هستند.

محل خريد

اگر بخواهيد گوشواره خود را از طلا فروشي ها بخريد هم مجبوريد به صورت حضوري كلي پياده روي كنيد و چند ساعت بيرون از خانه باشيد. و هم به دليل اينكه طلا فروش معمولا اجاره مغازه ميپردازد، هزينه بيشتري از شما ميخواهد. اما در بستر اينترنت فروشگاه هايي مثل كيش طلا هستند كه اقدام به فروش طلاي كم اجرت ميكنند. اگر ميخواهيد گوشواره را ارزانتر از همه جا بخريد ميتوانيد از طلا فروشي آنلاين كيش طلا خريد كنيد.

فرم صورت

گوشواره ها را معمولا بر اساس فرم صورت ميخرند زيرا عقيده بر اين است كه صورت همه ايده آل نيست و هدف استفاده از گوشواره ها هم كمك به ايده آل نشان دادن فرم صورت است. در ادامه به شما كمك ميكنيم تا بر اساس فرم صورت اقدام به خريد گوشواره طلا كنيد

 





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 577
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: