ست کردن آرایش با لباس عروس
نوشته شده توسط : نت ویر

اولین گام در پروسه ‌ی عروسی برای خانم ها انتخاب  یک لباس عروس مناسب با استایل عروس خانم می باشد.. گام‌های بعدی برای تکمیل آن، انتخاب مدل مو و آرایش عروس  هماهنگ با لباس انتخابی برای عروس است. با بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید.

انواع ست کردن آرایش با لباس عروس

ست کردن مدل مو با لباس عروس ساده

فرهای بزرگ، موج‌دار کردن مو، بافت تیغه‌ی ماهی و مدل‌های طبیعی  معمولا با مدل لباس عروس سنتی طبیعی زیباتر به نظر می‌رسد  برای مدل آرایش عروس رنگ‌های خاکی که زیبایی طبیعی چهره‌ی شما را بیشتر نشان دهد و پوست‌تان را درخشان کند انتخاب مناسبی خواهد بو.

ست کردن مدل مو با لباس عروس پرنسسی

اگر لباس‌تان مدل پرنسسی است یک شنیون بسته گزینه‌ی مناسبی است. اگر لباس عروس شما دارای دامن بلند و تور فراوان است موهای باز بر‌‌روی بازوان‌تان هم مدل خوبی خواهد بود. برای مدل آرایش عروس رنگ صورتی ملایم با تناژ طلایی پیشنهاد می‌شود.

ست کردن مدل مو با لباس عروس با برش‌های خاص

همه‌ ی ما مدل موی مواج ده‌ی چهل را می پسندیم. برای مدل آرایش عروس، خط چشم کلاسیک گربه‌ای با رژ لب قرمز رنگ ظاهر اصیلی به شما خواهد داد.

البته در‌نهایت، مهم‌تر از هرچیز این است که در این روز احساس زیبا بودن داشته باشید و این‌که ظاهر شما در این روز گویای سلیقه‌ی شخصی شما خواهد‌ بود. گاهی اواقت قوانین را باید شکست و طبق سلیقه‌ی شخصی عمل کرد ولی اگر در انتخاب ظاهر خود در چنین روزی تردید دارید، امید است که پیشنهادات بالا کمک کننده باشند.

از خدمات و دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان به آموزش کاشت ناخن، آموزش تاتو صورت و... میتوان اشاره کرد. جهت شرکت در دوره های آموزشی متنوع و حرفه ای و به رهمندی از خدمات حتما به سایت ما مراجعه کنید.





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: