نمودارهاي آماده تعيين سايز انگشتر: ساده ترين راه تعيين سايز انگشتر
نوشته شده توسط : نت ویر

اگر بنا به هر دليلي نتوانستيد از طريق روش هاي قبلي سايز انگشت مد نظر جهت خريد انگشتر طلا را پيدا كنيد اصلا نگران نباشيد و از طريق اين روش تعيين سايز كنيد. براي اين منظور ميتوانيد اقدامات ذكر شده در ادامه مقاله را انجام دهيد.

۱. پيدا كردن و دانلود نمودار تعيين اندازه انگشتر 

اگر در اينترنت جستجو كنيد ميتوانيد نمودارهاي دايره اي كه در آن ها سايز انواع انگشتر درج شده را ببينيد و دانلود كنيد. دقيقا با همان مقياس، نمودار را روي يك برگه كاغذ پرينت بگيريد.

۲. براي راستي آزمايي نمودار، آن را امتحان كنيد

براي اطمينان از اينكه نمودار واقعا در مقياس درستي چاپ شده و درست كار ميكند انگشتر خود را برداشته و روي يكي از حلقه هاي داخل كاغذ بگذاريد. اگر حلقه يا انگشتر شما روي يكي از آن ها قرار گرفت يعني مقياس درست است.

۳. سايز انگشتر نامزد خود را به همين شكل به دست بياوريد

اگر نمودارهاي دانلود شده مقياس درستي داشته باشند، زماني كه نامزدتان حواسش نيست و شما به حلقه يا انگشتر او دسترسي داريد، آن را برداشته و با كمك نمودارها و سايز حلقه هاي از پيش تعيين شده قرار دهيد تا بتوانيد سايز دقيق انگشتر طلا را پيدا كنيد. سپس اقدام به خريد آن كنيد.

من قصد خريد انگشتر طلا زنانه يا دخترانه دارم بايد از كجا بخرم؟

مطالبي كه در اين مقاله خوانديد راهنماي كامل و جامعي است براي كساني كه قصد خريد انگشتر طلا دارند و دوست دارند دوست يا نامزد خود را سورپرايز كنند. اگر م.فق شده ايد سايز انگشتر را بگيريد، اكنون نوبت خريدن آن رسيده است. براي اين منظور ميتوانيد به طلافروشي انلاين كيش طلا مراجعه كرده و با مقايسه انگشترهاي ما يكي را به سليقه خود براي نامزدتان انتخاب كنيد. تنها با چند كليك ساده ميتوانيد انگشتر را درب منزل خود تحويل گرفته و نامزد خودتان را سورپرايز كنيد. براي مشاهده مجوزهاي فروش اينترنتي كيش طلا به صفحه اصلي و براي مشاهده آدرس ها و شماره هاي تماس كيش طلا براي خريد طلا به اين صفحه مراجعه كنيد.

 





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: