اکستنشن مژه
نوشته شده توسط : نت ویر

بیشتر خانم ها مجبورند هر روز بیدار شوند و به بیرون از خانه بروند. تصور اینکه هر روز اول صبح باید برای حداقل یک ربع به آرایش بپردازیم و دست بر قضا بیشتر زمان آرایش هم روی چشم ها باشد واقعا سخت است. وقتی می شنوید که راه کارهای آرایشی وجود دارند که شما را از آرایش روزانه نجات می‌دند، احتمالا خیلی خوشحال میشید. در این مقاله درباره این تکنیک آرایشی توضیحاتی ارائه داده ایم. با آموزشگاه آرایشگری الماس نشان همراه باشید.

آیا انجام اکستنشن مژه واقعا ارزشش را دارد؟

یک متخصص آموزش اکستنشن مژه با تکنیک های خاص اقدام به قرار دادن مژه هایی برای شما میکند، که ظاهری طبیعی به چشم های شما میدهند. اگه به درستی این کار انجام بشه و اگر شما نیز از مژه های جدید مراقبت و نگهداری کنید، مدت دوام و ماندگاری اونها چیزی بین ۶ تا ۸ هفته افزایش پیدا میکنه. بنابراین به نظر میرسه که واقعا ارزش امتحان کردن رو داره.

آیا اکستنشن مژه، مژه‌های طبیعی شما را خراب می‌کند؟

هنوز هیچ مدرک یا شواهدی دال بر اینکه اکستنشن مژه میتونه به مژه های طبیعی شما آسیب برسونه وجود نداره. با این وجود این، برخی از محققان و پزشکان معتقدند در شرایط خاصی احتمال بروز آسیب جزئی به مژه وجود داره.

از کجا بدونم چه سایزی برای اکستنشن مژه لازم دارم؟

تا حالا به صورت کیم کارداشیان نگاه کردید؟ مژه های فوق العاده ای داره اینطور نیست؟ دوست  دارید مژه های شما هم دقیقا مثل مژه های کیم کارداشیان بشه؟ آیا اصلا امکانش هست که هر طوری که دوست داریم و به هر قیمتی مژه های خودمون رو اکستنشن کنیم؟ در این قسمت پاسخ این سوالات رو خواهیم داد.

از سوال اول شروع کنیم. بله واقعا مژه های کارداشیان عالی و مثال زدنی هستند و به صورت و چشماش میان. بله درست خواندید! “به صورت و چشماش میان”. میخوایم با این جمله سراغ فاکتورهایی که برای انتخاب نوع، سایز و ویژگی های لازم برای گذاشتن اکستنشن مژه لازم و ضروری هستند بریم.

نوع مژه ای که در اکستنشن انتخاب میکنید به عوامل زیر بستگی دارده:

  • طول و اندازه مژه خودتون
  • استحکام و ضخامت مژه‌های خودتون

خبر خوب اینه که سالن زیبایی الماس نشان هم اکستنشن مژه اصولی رو برای شما انجام میده و هم دوره های آموزش آرایشگری حرفه ای را برای کسانی که دوست دارن این تکنیک ها رو یاد بگیرن برگزار میکند پیشنهاد میکنیم این دوره ها رو(آموزش تاتو، آموزش گریم و...) از دست ندید.

 





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 682
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: