درمان های ریزش مو
نوشته شده توسط : نت ویر

برای اینکه زیبا بمانید روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.برخی از این روش ها در کلینیک ها عرضه می شوند و از برخی نیز می توانید در خانه بهره بگیرید.ریزش مو هم مشکلی است که می توانید با استفاده از این روش ها به درمان آن بپردازید. درمان های ریزش مو هر کدام فواید و معایب خود را دارند به همین دلیل با توجه به انتظاراتی که از نتایج آن دارید می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. دانستن علت ریزش مو ناگهانی و ریزش موهای تدریجی میتواند کمک شایانی را به درمان ریزش مو کند.

درمان های گیاهی

درمان های گیاهی یکی از بهترین روش ها  از میان درمان های ریزش مو به حساب می آیند.با توجه به این که این روش ها هیچ عارضه ای را به دنبال ندارند همه ی افراد میتوانند در منزل آن ها را به کار گیرند بدون این که زمان و هزینه ی زیادی را صرف کنند.اما باید توجه داشته باشید که برای رسیدن به نتیجه ی مناسب باید مدت زمان زیادی را صبر کنید.

رژیم غذایی

استفاده از رژیم غذایی مناسب یکی از بهترین راهکارها برای داشتن موهایی پرپشت و خوش حالت است به همین دلیل برای این که زیباتر به نظر برسید باید آن را رعایت کنید. رژیم غذایی مناسب رژیمی است که در آن ویتامین های کافی و املاح معدنی مورد نیاز بدن وجود داشته باشد.رژیم غذایی مورد نیاز بدن باید شامل درصد مناسبی از پروتئین ها باشد و چربی ها در آن جایی نداشته باشند.

دارو های موثر در رفع ریزش مو

قرص های ریزش مو و داروهای مختلف یکی از درمان های ریزش مو هستند که میتوانند در بسیاری از موارد فواید قابل توجهی را داشته باشد فقط باید توجه داشته باشید که استفاده ی خودسرانه از این داروها علاوه بر این که فایده ای ندارد می تواند عوارض قابل توجهی را هم به دنبال داشته باشد برای همین برای این که به نتیجه برسید باید به دستور متخصصان زیبایی از این داروها استفاده کنید.

کاشت مو و ترمیم مو برای چه کسانی تجویز می شود؟

 

مراجعه به یک متخصص کاشت مو خوب و پیوند مو از بهترین روش ها در درمان ریزش مو ارثی به شمار میرود و میتواند نتایج قابل توجهی را به دنبال داشته باشد.افرادی که از این روش استفاده میکنند بعد از گذشت چند ماه به نتیجه ی دلخواه دست پیدا می کنند.اما از روش ترمیم مو میتوان برای همه ی افراد بهره گرفت. از این روش حتی برای ریزش موهای ناشی از شیمی درمانی و بیماری های خودایمنی نیز بهره گرفته می شود.





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: