چند روز یک بار شامپو کنیم ؟
نوشته شده توسط : نت ویر

در این مقاله با بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. یکی از پر مصرف ترین محصولات توسط افراد مختلف شامپو می باشد که برای محافظت از پوست و مو سر تولید می شود.این محصول مراقبت از مو نیازی به استفاده روزانه  ندارد، البته میزان مصرف شامپو برای شستشو مو در افراد مختلف بسته به جنس موی سر متفاوت است.

زیرا باعث از بین رفتن چربی طبیعی پوست سر می شود و نتیجه آن داشتن موهای وز و خشک می شود.پس اگر جنس موهای شما خشک است در مصرف شامپو زیاده روی نفرمایید.

اگر موهای چربی دارید باز هم نیازبه استفاده روزانه از شامپو دارید می توانید از شامپو بدون سولفات استفاده کنید شامپوهایی که کف کمتری تولید می کنند این محصولات قدرت پاک کنندگی بیشتری نسبت به محصولات کف دار دارند.

وظیفه شامپو حذف پوست های مرده سر آلودگی های که بر روی پوست نشسته است و چربی اضافه ای که از پوست سر ترشح می شود.

نقش شامپو و ارتباط آن با ریزش موی سر

بعضی وقت ها افراد فکر می کنند اگر از شامپویی استفاده می کنند و مشکلی برای پوست و موهایشان ایجاد شد و ریزش موی سر بیشتر  شد، پس علت آن را استفاده از شامپو نامناسب می دانند و آن شامپو را عوض می کنند.

البته ناگغته نماند که گاهی اوقات استفاده از شامپوهای ارزان و غیر استاندارد جنس مو را خشن تر می کند.

بر اساس تحقیقاتی که متخصصان پوست و مو انجام دادند متوجه شده اند ویژگی های وراثتی، بیماری، مواد شیمیایی موجود در یا حتی شانه و برش کشیدن علت ریزش مو است، شامپو هیچ نقشی در ریزش و رویش مجدد موها ندارد.

مدت زمان ماندگاری شامپو روی سر حداقل ۳ دقیقه باشد تا کاملا مواد داخل شامپو روی فولیکول های مو اثر بگذارد برای شستشو و آبکشی با آب گرم نه داغ و با نوک انگشتان کاملا ماساژ دهید تا هیچ گونه موادی از شامپو روی سرتان باقی نماند.

از خدمات و دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان به آموزش کاشت ناخن، آموزش اپیلاسیون، آموزش شینیون، آموزش تاتو صورت و... میتوان اشاره کرد.





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: