فواید طلا، چند مزیت و فایده بینظیر طلا که حتما باید بدانید
نوشته شده توسط : نت ویر

کاهش تب و دمای بدن

بسیاری از افراد با لرز، گرگرفتگی و سایر مشکلات بدن که ناشی از تغییرات دمای بدن است، مواجه هستند. طلا یک راه حل محبوب برای مقابله با چنین مشکلاتی است زیرا به طور طبیعی دمای بدن را تنظیم می کند.

کمک به التیام درد

انسان ها بعد از آنکه طلا را کشف کردند از آن برای مصارف مختلف بهره بردند. هنوز مدت زمان زیادی از کشف این فلز خارق العاده نگذشته بود که انسان متوجه خواص شفادهنده و ارزش آن شد. از همین رو ارزش طلا در پیش چشمان بشر دو چندان شد

افزایش بهزیستی کلی و شور نشاط در روانی (از بزرگترین فواید طلا)

اگر همیشه احساس بیحالی و افسردگی میکنید، جواهرات طلا می توانند حس و حال شما را بهتر کنند زیرا طلا دارای تاثیرات مثبتی است که می تواند بر مشکلات روحی و روانی درون بدن یا ذهن شما غلبه کند. این تاثیرات یا انرژی مثبت، ارتعاشات گرم و تسکین دهنده ای را در داخل بدن به جریان میاندازد که رگ های خونی شما را شل کرده و توزیع اکسیژن به سلول ها را تقویت کرده یا افزایش میدهد. این به نوبه خود، سطح انرژی شما را بالا می برد و بدن شما بهتر به خواسته هایتان واکنش نشان می دهد.

بهبود و درمان علائم آرتریت و آرتروز

افرادی که آرتروز دارند درد زیادی متحمل می شوند که استفاده درست و طبیعی از انگشتان دست و پاها را برای آنها غیرممکن می کند. آویختن و استفاده از طلای ۲۴ عیار (توجه کنید که طلای ایران طلای 18 عیار است)  یا قرار گرفتن آن در معرض پوست ناحیه دچار آرتروز، خاصیت تسکین دهنده ای دارد و علائم نامطلوب مرتبط با آرتروز را کاهش می دهد. در این خصوص محققان مطالعاتی انجام داده اند که نتایج مثبتی برای بیماران آرتروزی داشته است.

افزایش قدرت سیستم دفاعی بدن

همه دوست دارند همیشه سالم بمانند ، اما این واقعا کار آسانی نیست. پاتوژن ها و عوامل بیماری زا همیشه در اطراف شما وجود دارد و همواره میتوانند سلامتیتان را به خطر بی اندازند. اما به لطف فواید طلا و جواهرات، شما میتوانید همواره از محافظت اضافی در برابر عفونت ها و موارد بیماری زا برخوردار باشید. جواهرات و طلاها ایمنی بدن را تقویت می کند به همین دلیل است که اغلب خانم ها در بیشتر طول عمرشان طلا استفاده میکنند. این خانم ها معمولا سلامتی بالایی دارند و کمتر به بیماری ها مبتلا میشوند.

فواید طلا در طب سنتی و سوزنی

طب سوزنی یکی از قدیمی ترین روشهای پزشکی است. متخصصان طب سوزنی برای کاهش درد و آزاد کردن جریان انرژی در بدن از سوزن هایی استفاده میکنند که نوکشان از طلا ساخته شده است. سایر شفابخش های جایگزین در سراسر جهان نیز از کریستال های رنگی طلایی استفاده می کنند زیرا دارای خواص درمانی هستند و میتوانند درد و رنج را تسکین ببخشند.

میخواهید از فواید طلا بهره مند شوید؟

حالا که با فواید طلا آشنا شده اید و میدانید که علاوه بر ذخیره سرمایه چه خواص خارق العاده ای برای طلا تعریف شده است، چرا شما هم طلا نخرید؟ میتوانید برای خرید طلا  سری به طلا فروشی آنلاین  کیش طلا بزنید و در میان تعداد زیاد قطعات طلا مثل ست و نیم ست طلا، انگشتر، النگو، دستبند و … به دلخواه خود و با قیمت مناسب خریداری کنید. کیش طلا مفتخر است که طلای کم اجرت و یا با حداقل اجرت به مشتریان خود عرضه میکند





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 562
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: