آموزش اکستنشن مو (قسمت اول: آشنایی با متریال و ابزار اولیه)
نوشته شده توسط : نت ویر

متریال و مواد اولیه در اکستنش مو

هر فرآیندی نیازمند مواد اولیه و متریال مورد نیاز خود است. در خصوص اکستنشن مو هم، ما از مواد و ابزار خاصی استفاده می‌کنیم. در ادامه با آموزشگاه آرایشگری الماس نشان همراه باشید.

موی مصنوعی

مواد اصلی به کار رفته در موهای مصنوعی، در اغلب موارد کراتین و پلاستیک است. با این حال این موها ظاهری شبیه به موهای طبیعی شما دارن. موی مصنوعی هرچند که بسیار پرطرفداره اما معایبی هم داره. برای مثال چون ماده اصلی سازنده این موها پلاستیک هستش، به راحتی میدرخشه و متاسفانه خیلی براقه

موی طبیعی

معمولا به اغلب افراد توصیه می‌شه که از موی طبیعی برای اکستنشن مو استفاده کنند. این موها، ظاهری کاملا طبیعی دارند. هر کاری که با موی طبیعی خودتون انجام می‌دید، می‌تونید روی این موها هم پیاده کنید(آموزش بافت مو).

آموزش اکستنش مو و شیوه های انجام آن

ما معمولا با روش‌های سرد و یا گرم اقدام به متصل کردن متریال های اولیه، به موهای طبیعی شما می‌کنیم.

اکستنشن موی گرم

یکی از رایج‌ترین شیوه های اتصال موهای طبیعی و مصنوعی دیگه به موهای سر شما، روش حرارتی هستش. ما در این روش از دو ابزار دیگه یعنی چسب و لیز و ابزار حرارتی دیگری برای اتصال مو استفاده می‌کنیم.

اکستنشن سرد

همانطور که از نام این روش بر میاد، ما در این روش به هیچ عنوان از حرارت و گرما برای چسباندن مو استفاده نمی‌کنیم. در عوض از بعضی مواد، مثل چسب های گیاهی حاوی کراتین و حلقه‌های کوچکی که عموما از فلز ساخته شده‌اند استفاده می‌کنیم.

ابزار مورد استفاده برای اکستنشن مو

چسب کراتین

چسب کراتین یکی ابزار اصلی در متصل کردن موهای طبیعی یا مصنوعی به موهای سر خودتونه. ما بخشی از موهای سر شما رو با دقت جدا می‌کنیم و با کمک این چسب، موهای مصنوعی رو بهشون متصل می‌کنیم.

رینگ

رینگ‌های به کار رفته برای اکستنشن مو معمولا فلزی هستند. و همانطور که پیشتر گفتیم، از این رینگ‌ها برای موهایی استفاده میشه که ضخامت کافی دارند و نسبت به آن ها واکنش خاصی نشون نمیدن. ما با کمک رینگ‌ها موهای مصنوعی و طبیعی رو به موهای شما با دقت بسیار بالایی متصل می‌کنیم.

بافت

بافت وسیله یا ابزار خاصی نیست. بافت در واقع همون فرآیند بافتن موها به همدیگر است. ما موهای شما رو با دقت زیاد جدا میکنیم و به موهای مصنوعی میبافیم.

گیره

اگر شما تنها برای چند ساعت بخواهید موهاتون پرپشت و زیباتر بشه، ما از گیره‌ها برای اکستنشن مو استفاده می‌کنیم. یک سری گیره‌های مخصوص رو به یک سر موهایی که میخواییم به سر شما اضافه کنیم، متصل کرده و به بخش هایی از موهای خودتون اضافه خواهیم کرد.

از دوره های آموزش آرایشگری مجموعه الماس نشان به آموزش ناخن، آموزش اپیلاسیون، آموزش تاتو، آموزش گریم و... میتوان اشاره کرد.





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 695
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: