ایمپلنت فوری، با فواید و مزایای ایمپلنت فوری بیشتر آشنا شوید
نوشته شده توسط : نت ویر

بهترین روش جایگزین دندان ، قطعا کاشت ایمپلنت ها است. این قطعات کاشتنی دقیقا عملکردی مشابه دندان دارند و در برخی موارد حتی از دندان هم بهتر هستند. ما انواع مختلفی ایمپلنت داریم و به روش های متفاوتی آن ها را درون فک بیماران میکاریم. یکی از روش های کاشت، ایمپلنت فوری است. در این مقاله میخواهیم با هم ببینیم که ایمپلنت فوری چیست و چه مزایایی دارد. اگر قصد انجام این عمل را دارید و یا درباره آن کنجکاو هستید مقاله را بخوانید تا به جواب سوالات خود برسید

ایمپلنت فوری ناجی کسانی که صبر ندارند!

. در سال های اخیر، روشی ابداع شده که در آن دندان را میکشند و بلافاصله بعد از در آوردن دندان یک پایه ایمپلنت در داخل جای خالی قرار میدهند. به این فرآیند ایمپلنت فوری گفته میشود. این روزها، تعداد کسانی که از این روش ایمپلنت گذاری استفاده میکنند بسیار زیاد شده است.

ایمپلنت فوری چیست؟

این ایمپلنت ها چیز عجیبی نیستند  و دقیقا مشابه تمام ایمپلنتهای دیگر هستند. علت این نوع نامگذاری به خاطر زمان ایمپلنت فوری است. اگر فرآیند کشیدن دندان و کاشت ایمپلنت دندان همزمان انجام شود یعنی اول دندان را بکشیم و بعد فوری ایمپلنت بگذاریم، به این نوع عمل ایمپلنت فوری میگوییم.

مراحل ایمپلنت فوری

از شرایط ایمپلنت فوری داشتن یک دندان طبیعی است که دیگر به آن نیازی نداریم! به عنوان مثال دندان ممکن است شکسته باشد، حفره داشته باشد، مرده باشد و یا ظاهر بسیار زشتی داشته باشد. ما این دندان را عصب کشی میکنیم و آن را از جای خود در میاوریم طوری که دیگر به این دندان هیچ کاری نداریم. دندانی که ما کشیدیم یک جای خالی نسبتا عمیق دارد که باید پر شود. ما یک پایه ایمپلنت را بر میداریم و داخل این حفره قرار میدهیم. تجربیات ما ثابت کرده که کاشت ایمپلنت دقیقا بعد از کشیدن دندان بسیار موثر و مفید است و نتیجه جراحی های اینچنینی موفق تر از ایمپلنت های غیر فوری است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دانستنی های دندان پزشکی مثل ارتودنسی دندان و یا دندانپزشکی زیبایی(لمینت دندان، بلیچینگ و بریج دندان و....) به سایت کلینیک دندانپزشکی فوق تخصصی ایده آل مراجعه کنید.





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 623
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: