هوشمند سازی چه تاثیری بر قیمت خانه دارد؟
نوشته شده توسط : نت ویر

برای آنکه هوشمند سازی موفقی داشته باشید، ابتدا باید بدانید که تکنولوژی یک سرمایه گذاری بلند مدت است.

تعیین کنید که از خانه هوشمند خود چه می خواهید. بعضی افراد از خانه هوشمند توقع دارند که سبک زندگی آن ها را راحت تر کند، بعضی دیگر می خواهند که تعداد کمی از کارها مثل خاموش / روشن شدن لامپ ها به صورت خودکار انجام شود.

ما چهار گجت زیر را برای شروع به شما پیشنهاد می کنیم:

  • ترموستات هوشمند
  • سیستم روشنایی هوشمند
  • سیستم امنیتی هوشمند
  • پرده هوشمند

با هوشمند سازی خانه و گجت های هوشمند می توانید تمامی تجهیزات متصل به اینترنت اشیا را حتی از راه دور کنترل و نظارت کنید.

چرا خانه های هوشمند از خانه های معمولی گران قیمت تر هستند؟

خانه های هوشمند مزایای شگفت انگیزی دارند و هر یک از گجت های آن آپشنی را به خانه اضافه کرده و آن را به گونه ای لوکس می کنند. به همین دلیل، این خانه ها، از خانه های معمولی گران قیمت تر هستند.

 خانه های هوشمند امن ترند

خانه باید جایی باشد که ساکنین در آن احساس امنیت داشته باشند و سیستم امنیتی هوشمند این احساس را فراهم می کند. در واقع، ۶۳ درصد از کسانی که قصد خرید خانه دارند، امنیت خانه را قبل از هر چیز دیگری لحاظ می کنند.

دوربین امنیتی بی سیم و سنسورهای حرکتی برجسته ترین تجهیزات امنیتی در خانه هوشمند هستند. این تجهیزات می توانند ورود افراد غریبه به خانه را تشخیص داده و با پخش زنگ خطر و همچنین ارسال پیامک به گوشی صاحبخانه، وی را از موقعیت خطر پیش آمده مطلع کنند.

خانه هوشمند پول شما را پس انداز می کند

اگر به خریدار بگویید که هزینه قبوض انرژی در این خانه بسیار کمتر از خانه های دیگر است، بی چون و چرا خانه را از شما می خرد و این یکی از مزایا و تاثیر هوشمند سازی بر قیمت خانه است. ترموستات هوشمند می تواند میزان گرمای خانه را در دمایی نگه دارد که مطلوب ساکنین است. به این ترموستات ها از آن رو هوشمند گفته می شود که می تواند مزاج گرمایی یا سرمایی بودن ساکنین و حضور / عدم حضور آن ها در خانه را تشخیص دهد.

خانه هوشمند باعث صرفه جویی در زمان و کاهش استرس می شود

خانه هوشمند برای زوج های شاغل بسیار ایده آل است. خانم خانه می تواند از محل کار خود غذای در حال پخت را با گوشی همراه کنترل و بچه ها را نظارت کند و دیگر نگران آن ها نباشد. قهوه ساز قبل از بیدار شدن شما قهوه صبحانه را آماده می کند و حتی لازم نیست که ثانیه ای را برای روشن کردن لامپ ها صرف کنید. بله، تمامی این موارد در خانه هوشمند امکان پذیر است و همگی باعث صرفه جویی در زمان و کاهش استرس و دغدغه های ساکنین می شوند.





:: موضوعات مرتبط: زندگی هوشمند , ,
:: بازدید از این مطلب : 739
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: