آیا زیبایی در عمل بینی نهفته شده است؟
نوشته شده توسط : نت ویر

زنان و مردان در تمام سنین می توانند از عمل بینی بهره ببرند. جراحی بینی همچنین در میان نوجوانان و جوانان طرفداران بسیاری دارد اما بهترین جراح بینی در تهران در انتخاب کاندید های نوجوان دقت زیادی به خرج داده و ارزیابی های دقیقی انجام می دهند. بینی باید از نظر فیزیکی رشد کافی را کرده باشد و این سن در دختران ۱۶ و در پسران ۱۷ می باشد. همچنین نوجوانان نیاز است تا آمادگی روانی برای عمل بینی و همچنین اطلاعات کافی درباره روند آن را داشته باشند.

در تمام سنین، کاندیدای جراحی زیبایی بینی باید توقعات واقع گرایانه ای  از جراحی بینی داشته باشند. جراحی بینی به بیمار کمک می کند که بینی زیباتری داشته باشد اما نمی تواند بینی شخصی دیگر را برایتان بسازد. با مراجعه به جراح بینی ماهر و با تجربه می توانید به نتایجی بسیار طبیعی و متوازن با سایر اعضای چهره، دست پیدا کنید. با پاسخ به چند سوال کلیدی زیر می توانید در یابید که آیا نیاز به عمل بینی دارید یا خیر.

۱.    آیا از شکل و ظاهر بینی خود خجالت می کشید؟

اگر بینی طبیعی تان موجب خجالت، شرم، یا تخریب اعتماد به نفس شما می شود، جراحی بینی راه حلی مناسب است. ممکن است اندازه و شکل بینی تان توسط دوستان یا اطرافیان مورد تمسخر قرار می گیرد. عمل بینی که توسط جراحی خبره انجام گیرد می تواند تمام مشکلات بینی را حل کرده و ظاهری جذاب تر به شما دهد.

۲.    آیا تمایلی به انداختن عکس از نمای نزدیک ندارید؟

آیا دوست ندارید که عکسی با نمای نزدیک از چهره تان گرفته شود؟ آیا در چنین عکس هایی سر خود را به طرفی دیگر چرخانده یا با دست بینی تان را می پوشانید؟ راه حل ماجرا جراحی بینی است. نتیجه جراحی بینی می تواند اعتماد به نفستان را بازگردانده و به شما جرات حضور در عکس های مختلف را می دهد.

 





:: بازدید از این مطلب : 1279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: