نکاتی جهت حفظ طلا و جواهرات به بهترین شکل
نوشته شده توسط : نت ویر

1-     به عنوان اولین مورد ای خوب است شما بعد از خرید طلا  آن ها را هر سه یا 6 ماه را بررسی کنید البته می توانید از یک جواهر فروش نیز برای بررسی سالم بودن آن کمک بگیرید.

2-      حتما طلا و جواهرات خود را درون جعبه جواهر خود قرار دهید، و بهتر آن است که ابتدا آن را درون یک محفظه پارچه ای قرار دهید وسپس آن را در درون جعبه قرار دهید. به این ترتیب دیگر حتی خطر ضربه خوردن به سنگ نیز تا حد ممکن پایین می آید.

3-     در صورتیکه جواهر شما مرواریدی باشد که بر روی گوشواره ، آویز و یا دستبند باشد ممکن است بیشتر در معرض کثیفی قرار بگیرد و جلای خود خود را از دست بدهد. مروارید با یک پارچه مخصوص قابلیت تمیز شدن دارد که در جواهر فروشیها موجود می باشد.

4-     دقت داشته باشید که استفاده از طلا و جواهرات اعم از آویز طلا، گوشواره طلا، انگشتر طلا، گردنبند طلا، دستبند طلا و باقی جواهرات در هنگام داشتن فعالیت بدنی مانند وزنه برداری، دویدن، شنا کردن، کار اشتباهی است و می تواند آسیب های جدی به آنها برساند.

5-     - یکی از محبوب ترین آیتم های طلا و جواهر، حلقه و یا انگشتر است که تقریبا می توان گفت در دست همه طلا و جواهر دوستان نیز هست. دقت داشته باشید در هنگام خواب حلقه و انگشتر را از دستان خود در بیاورید چرا که استفاده از حلقه برای یک مدت طولانی باعث تجمع باکتری ها بین حلقه و پوست، می شود که می تواند باعث آلرژیهای پوستی شود.

 

نکته : برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید و فروش طلا می توانید به سایت طلا فروشی آنلاین کیش طلا مراجعه کنید





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 778
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: