به خاطر این دلایل حتما کیا سورنتو بخرید
نوشته شده توسط : نت ویر

دلیل اول: طراحی بی نظیر و فوق العاده بدنه ماشین

ظاهر این خودرو در کل جالب است. طراحان در طراحی این ماشین نهایت دقت را به خرج داده اند. یکی از بی‌نظیرترین نماهایی که در ظاهر این ماشین می‌بینید، استفاده از روکش کرومی است که تقریبا در همه بخش های بدنه به کار رفته است.

تنها با این تکنیک هوشمندانه، کیا سورنتو تا حد زیادی دلربا شده و نظر منتقدان را نیز با خود همراه ساخته است. استفاده از روکش کرومی به شکلی هنرمندانه در بخش جلو پنجره  و قسمت رینگ ها، نمای کلی ماشین را چند برابر زیبا کرده است.

دلیل دوم: رانندگی پشت فرمان این ماشین عالی است

تقریبا از هر کسی که سورنتو دارد این سوال را پرسیدیم که تجربه رانندگی پشت فرمان این خودرو چگونه است؟ بیشتر آن ها رضایت کاملی از رانندگی با این خودرو دارند. خاصیت و سرعت فرمان پذیری فوق العاده این ماشین، در مقایسه با ماشین های هم رده اش ستودنی است. یکی از نگرانی راننده ها درباره رانندگی، کاهش سرعت فرمان پذیری در موقعیت های حساس مثل پیچ ها است. اما با این خودرو عالی، به راحتی در پیچ ها با سرعت فرمان میتوانید وسلیه نقلیه را کنترل کنید. فضای داخلی کابین حتی در سرعت های بالا با صداهای آزاردهنده گوش خراش نمی‌شود. و از آنجایی که تقریبا بی صدا است مزاحمتی برای راننده پیش نمی‌آید.

دلیل سوم: موتور ماشین و پیشرانه آن بسیار قوی است

نمونه هایی از این خودرو که در بازارهای ایران به فروش میرسد، پیشرانه ای با 2.4 لیتر ظرفیت، 188 اسب بخار توان و حدود 241 نیوتون بر متر گشتاور دارند. گیربکس کیا سورنتو تمام اتوماتیک است. برای همین موضوع، تعویض دنده ها به راحتی صورت میگیرد. از طرفی بحث شتابگیری آن نیز قابل ستایش است.

دلیل چهارم: از لحاظ امکانات رفاهی چیزی کم ندارد

به طور کلی شرکت های کره ای مخصوصا کیا تمایل دارند که خودروهایشان علاوه بر دارا بودن یک ظاهر خوب، از امکانات رفاهی بیشتر برخوردار شوند. برای همین در داخل خودروهای شرکت‌کیا امکانات قابل قبولی تعبیه شده است. که رفاه سرنشینان را تامین میکند.

دلیل پنجم: فضای راحت و فراخ کابین ماشین

کیا سورنتو یک ماشین شاسی بلند فوق العاده است که فضای داخلی خوبی دارد. یک خودرو خانوادگی بزرگ و جادار، که به راحتی فضای مناسب چرخش و استراحت را به سرنشینان میدهد.

جهت خرید قطعات کیا میتوانید به فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو الماس پارت مراجعه کنید.





:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: بازدید از این مطلب : 827
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: